Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ شماره 3 آخرین جزئیات تعطیلی مدارس استان در نوبت عصر امروز را اعلام کرد.

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ شماره 3 اعلام کرد:  با توجه به بارش شدید برف، لغزندگی معابر و جاده های مواصلاتی استان و بر اساس بررسی های انجام شده، شنبه ۱۶ آذرماه تمامی مدارس مناطق لردگان، خانمیرزا، فلارد و عشایر در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت عصر فعالیت آموزشی خود را یک ساعت زودتر خاتمه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز تمامی مدارس استان در روز شنبه ۱۶ آذرماه در نوبت صبح تعطیل بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.
وی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری