Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@00:37:19 GMT

فلکه اول تهرانپارس بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۲۷۳

فلکه اول تهرانپارس بازسازی می‌شود

همشهری آنلاین/ سارا جعفرزاده: معاون فنی و عمران شهردار منطقه 8 دراین‌باره گفت: ‌«فلکه اول تهرانپارس یکی از میدان‌های اصلی محله تهرانپارس است که بافت قدیمی و خشکی داشت و اکنون بازسازی آن در دستور کار شهرداری منطقه 8 قرار گرفته است.» «نگار صمد زاده» افزود: «بازسازی فلکه اول تهرانپارس با مناسب‌سازی و بهسازی در یک فضای 4 هزار مترمربعی انجام می‌شود که قرار است اقداماتی از جمله استفاده از کفپوش‌های استاندارد، سرویس بهداشتی‌های هوشمند با استفاده از انرژی خورشیدی، ایجاد فضای سبز و درختکاری، جانمایی مبلمان شهری، جانمایی آبنما و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در بازسازی آن لحاظ شود.» او ادامه داد:‌ «یکی از مواردی که در بازسازی فلکه اول تهرانپارس در نظر گرفته شده، استفاده از امکانات و سیستم‌های هوشمند از جمله سیستم مهپاش (دستگاه تهویه فضا) و آلاچیق‌های هوشمند است. همچنین با توجه به اینکه این فلکه در مسیر تابش نور خورشید بود و همواره شهروندان از نبود سایه در این فلکه گله‌مند بودند، تعداد 8 دستگاه آلاچیق هوشمند قرار است در سراسر این فضا تعبیه شود که به صورت هوشمند هستند و در زمان تابش نور خورشید فضای آلاچیق به صورت اتوماتیک باز می‌شود و قابل استفاده شهروندان است و در هنگام غروب آفتاب جمع می‌شود.» صمد زاده افزود:«با توجه به اینکه در طراحی قبلی این فلکه فضای سبز وجود نداشت،‌2 هزار و 500 متر مربع ازمجموع مساحت فلکه اول تهرانپارس به درختکاری و ایجاد فضای سبز اختصاص داده می‌شود.» درحال حاضر بازسازی این فلکه آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا 3 ماه آینده اجرای آن به پایان برسد.

کد خبر 468244 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه ۸

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهرداری منطقه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصین این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز بدست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  

او  تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه ذکر نمود که در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • بازسازی شاهراه سالنگ
  • طرح جالب «وعده صادق» در دیوار نگاره فلکه جانبازان تبریز
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟
  • ‌ماجرای حیوانات عجیب تهرانپارس!