Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:06:34 GMT

رد درخواست بخشش محرومیت خطیبی در کمیته استیناف

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۲۸۶

رد درخواست بخشش محرومیت خطیبی در کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دو رای جدید صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف اعلام کرد با توجه به درخواست استیناف باشگاه ماشین‌سازی تبریز نسبت به رای شماره ۶۵۲ مورخ ۲۰ آبان‌ماه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت یک جلسه تعلیقی رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال باشگاه شهرداری تبریز و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بابت تحرک تماشاگران در بازی روز ۹ آبان‌ماه، با توجه به قطعی بودن جریمه نقدی در مورد محرومیت، لذا با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وراد نماید، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عینا تایید می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص درخواست حمید احمدی، بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند دایر بر تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت شش ماهه از همراهی تیم خود که به موجب دادنامه شماره ۷۸ مورخ ۲۰ آبان‌ماه، این کمیته مبین تایید دادنامه ۳۸۶ کمیته انضباطی محکوم شده‌اند، نظر به شروع محرومیت از تاریخ ۱۱ شهریور ماه و سپری شدن نصف محرومیت و فقدان سابقه محکومیت قبلی، مستندا به ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی قرار تعلیق باقیمانده اجرا محرومیت تا پایان فصل ۱۳۹۸ صادر و اعلام می‌شود چنان‌چه در دوره تعلیق مرتکب تخلف منجر به صدور حکم قطعی شود، محرومیت معلق نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته استیناف رسول خطیبی استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم است و با استناد به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد