Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از اعضای جنبش انصارالله یمن سخنان دیروز عادل جبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان، را که گفته بود «حوثی‌ها در آینده یمن نقش دارند» بازگوکننده شکست این کشور تلقی و تأکید کردند آینده یمن را فقط مردم این کشور رقم می‌زنند.

ضیف‌الله الشامی، وزیر اطلاع‌رسانی که سخنگوی دولت نجات ملی و عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز است، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: یکی از سوژه‌های خنده در این جهان، موجودی به نام جبیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تلاش می‌کند استخوان‌های شکسته سعودی‌ها را که طی پنج سال به دست قهرمانان یمنی خرد شده است، ترمیم کند. او تلاش می‌کند وانمود کند که همچنان او و اربابانش در آینده یمن نقش خواهند داشت. به این موجود بگویید مردم یمن جانفشانی نکردند که کسی مانند او در کشورشان امر و نهی کند.

عبدالملک العجری، عضو دفتر سیاسی انصارالله، هم در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سخن برخی از طرف‌های خارجی مبنی بر موافقت با نقش انصارالله یا به قول آنان حوثی‌ها (نیروهای انصارالله) در آینده سیاسی یمن بسیار تحریک‌کننده است. گویی یک هدیه و لطف در حق ماست، اما در واقع اهانتی است که آن را نمی‌پذیریم. به این‌ها می‌گویم باید بفهمید که فقط مردم یمن حق دارند درباره آینده و نقش‌هایشان تصمیم‌گیری کنند.

حزام الاسد، عضو دفتر سیاسی انصارالله، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سخن جبیر نشان می‌دهد نظام حاکم بر ریاض در وضعیت شوک قرار دارد و دیگر توان پذیرش واقعیت را پس از پنج سال تجاوز و هدر دادن تریلیون‌ها دلار ندارد. این واقعیت، پیروزی اراده مردمی فقیری است که امروز پس از چندین دهه قیمومیت عربستان، خودشان تصمیم گیرنده هستند.

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: عادل جبیر پیش از تعیین تکلیف کردن برای مردم یمن باید به ماهیت شرم‌آور نظام عربستان بنگرد که تحت امر آمریکا و صهیونیست‌هاست.

او خطاب به عادل جبیر افزود: پیش از آن که بخواهی درباره قیمومیت بر دیگران سخن بگویی، خودت در تصمیم‌گیری و حاکمیت آزاد باش. سران و مردم یمن به هیچ قیمتی زیر بار سیطره و قیمومیت نخواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجاوز به یمن عادل جبیر جنبش انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یکی دیگر از اعضای خانواده اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که «محمد عبدالکریم هنیه» نوه برادرزاده رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «شیخ رضوان» نوار غزه به شهادت رسیده است.

۲ روز پیش نیز «ملاک محمد هنیه» نوه خردسال اسماعیل هنیه بر اثر جراحت‌های وارده در نتیجه حمله چند روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی به خودرو حامل فرزندان و نوه‌های هنیه به شهادت رسید.

در نتیجه این حمله ارتش رژیم صهیونیستی ۳ پسر و ۳ نوه دیگر رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده بودند.

خاندان هنیه در جریان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۶۰ شهید را در راه قدس و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تقدیم کرده‌اند.

کد خبر 6081411

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!