Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخواست وزارت دادگستری در خصوص تغییر بهره‌بردار ساختمان محل استقرار اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از اداره کل مسکن و شهرسازی استان به نام سازمان تعزیرات حکومتی، در دستور کار کمیسیون لوایح هیئت دولت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران با هدف جلوگیری از تخلفات احتمالی اقتصادی و کنترل بازار با رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و نیز رسیدگی به موارد و پرونده هایی که در صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی قرار دارد، تشکیل شد و از دی ماه ۱۳۹۷ شروع به فعالیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور استقرار این اداره کل با هماهنگی های به عمل آمده، ‌حق استفاده از یک دستگاه ساختمان مربوط به اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران با قدمت بیش از ۲۰ سال به مساحت حدود ۱۲ هزار متر مربع واقع در شهرستان شهر ری به سازمان تعزیرات حکومتی واگذار گردید و حدود یک سال است که ساختمان موصوف در تصرف و اختیار این سازمان قرار گرفته و اداره کل مربوطه در آن مستقر شده است.

در حال حاضر با توجه به نیاز مبرم سازمان تعزیرات حکومتی به ساختمان مورد اشاره،‌ وزارت دادگستری به استناد بند (ب) ماده (۸۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، درخواست تغییر بهره‌بردار ساختمان مذکور از وزارت راه و شهرسازی (اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران) به وزارت متبوع (سازمان تعزیرات حکومتی – اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران) را به دولت ارسال نموده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه مسجد انتخابات مجلس روز دانشجو خطبه نماز جمعه نماز جمعه تعزیرات تعزیرات حکومتی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: پارسال این کمیسیون بیش از ۱۳ میلیارد ریال برای مرمت و بازپیرایی آثار تاریخی شهرستان شامل "مسجد عماد و رباط لاری" و همچنین راه‌اندازی نگارخانه "قطب‌الدین‌حیدر" هزینه کرد.

مهدی زاهدی در آیین رونمایی از لوح ثبت ملی ساختمان‌های اداره نوغانداری خراسان رضوی (تربت‌حیدریه) افزود: در حد توان خود، همیار دستگاه‌ها برای مرمت سازی آثار تاریخی هستیم.

وی گفت: با این حال برای ثبت ملی این اثر تاریخی شورای شهر هیچ هزینه‌ای نکرده و تنها در حد پیگیری امور فعالیت داشته ایم.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت‌حیدریه افزود: ثبت ساختمان تاریخی اداره نوغان‌داری این شهرستان به شماره ۳۳۹۶۴ در تاریخ ۱۱ مردادماه پارسال در فهرست آثار ملی ایران انجام شد.

علی محمدی گفت: این مرکز اکنون به عنوان تنها نمایندگی اداره توسعه نوغان شرق کشور، ارایه دهنده خدمات و تامین کننده تخم نوغان در سطح استان‌های شرق کشور نظیر استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و نیز سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی نوغان‌داری شهرستان تربت حیدریه افزود: این شهرستان از دیرباز به دلیل اقلیم مساعد برای کاشت درخت توت، یکی از مناطق مهم پرورش کرم ابریشم و نوغان‌داری در ایران است.

رییس میراث فرهنگی تربت‌حیدریه گفت: در زمین‌های پیرامون این ساختمان نیز توتستان‌هایی برای بهره‌برداری در فصل پرورش کرم ابریشم ایجاد شده‌است.

وی همچنین گفت: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و همچنین شرکت سفیدرود رشت، در تکمیل فرایند ثبت ملی ساختمان تاریخی اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه تلاش بسیاری داشته که جای قدردانی دارد.

 

دیگر خبرها

  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • واکنش دولت به درخواست ها برای تغییر تیم اقتصادی
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد