Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه از تصمیم سعد حریری برای دیدار با اعضای فراکسیون پارلمانی حزبش پیش از آغاز رایزنی‌ها درباره نخست وزیر آتی خبر دادند و گفتند حریری قصد دارد از اعضای فراکسیونی حزب متبوعش بخواهد از نامزدی سمیر الخطیب حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، منابع آگاه اعلام کردند: سعد حریری، نخست‌وزیر مستعفی لبنان با نمایندگان فراکسیون حزب متبوعش قبل از مذاکرات گروه‌های سیاسی پارلمان دیدار خواهد کرد تا از آن‌ها بخواهد سمیر الخطیب را به عنوان نخست‌وزیر تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان نیز در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه کسی در مذاکرات دوشنبه تعیین خواهد شد، گفت: من می‌خواستم سعد حریری یا هر شخصیتی را که حریری از او حمایت کند انتخاب کنم. با توجه به اینکه او از سمیر الخطیب حمایت می‌کند من و فراکسیون "آزادی و توسعه" الخطیب را انتخاب می‌کنیم.

وی گفت: لبنان از طریق دولت مدنی نجات می‌یابد. پارلمان قصد دارد قبل از عید میلاد مسیح بودجه ۲۰۲۰ را تصویب کند.

در این راستا کسانی که با سمیر الخطیب دیدار کردند می‌گویند وی برای رسیدن به قدرت تلاش نمی‌کند بلکه چیزی که در این مرحله برای او مهم است توقف پیامدهای بحران کنونی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!