Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:38:32 GMT

«گوزن ها» در خانه سینما نمایش داده می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۵۳۷

«گوزن ها» در خانه سینما نمایش داده می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، کانون فیلم خانه سینما در تازه‌ترین برنامه خود، نسخه اصل و تازه تبدیل شده «گوزن ها» اثر مسعود کیمیایی را به نمایش می گذارد.

این برنامه در تاریخ یکشنبه ۱۷ آذر، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

همچنین در ادامه با حضور جواد طوسی و نیما عباس پور، درباره فیلم صحبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این جلسه به خانه سینما به نشانی خیابان بهار، خیابان سمنان، شماره ۲۹ مراجعه کنند.

کد خبر 4790768 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه سینما مسعود کیمیایی فیلم سینمایی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت کنسرت موسیقی موسیقی پاپ جایزه سینمایی تماشاخانه شهرزاد تئاتر شهر موسیقی کلاسیک بازیگر سینما خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس

همزمان با عقب نشینی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس، دومین استان بزرگ نوار غزه، دوربین خبرگزاری تسنیم با ورود به این شهر، از حجم گسترده خرابی و ویرانی سیستماتیک ارتش اسرائیل گزارشی تهیه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با عقب نشینی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از «خان یونس»، دومین استان بزرگ نوار غزه، این به دلیل حجم تخریب و ویرانی های گسترده عملا به شهر ارواح تبدیل شده است.

 

.

 

چهار ماه پس از آغاز عملیات زمینی ارتش اشغالگر در نوار غزه، شهر خان یونس به طور کامل از صفحه جغرافیای فلسطین پاک شده است.

«سامی العبادله»؛ از اهالی خان یونس پس از بازگشت به شهر و مشاهده وضعیت خانه اش به خبرنگار تسنیم در نوار غزه می گوید: شما هیچ خانه سالمی در این شهر پیدا نمی کنید. حجم ویرانی آنقدر هولناک است که حتی ساکنان شهر که از اینجا آواره شده بودند و مجبور به بازگشت شدند، از شدت ویرانی شوکه شدند.

«سعید الفراء»؛ یکی دیگر از اهالی خان یونس نیز به خبرنگار تسنیم در باریکه غزه اظهار می دارد: با این تصور به شهر برگشتیم که وسایلمان را در خانه، مغازه و اتاق هایمان پیدا کنیم؛ دیدیم شهر به طور کامل به تلی از آوار تبدیل شده است. در نتیجه قصد داریم به پناهگاه قبلی مان در رفح بازگردیم.

چادری که به مطب تبدیل شد؛ جنگ به روایت دندانپزشک فلسطینیمردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟

 

خان یونس پس از تخریب سیستماتیک توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ویرانه ای از سنگ و آوار تبدیل شده است که دیگر امکان زندگی مجدد در آن تا مدتها میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • بزرگداشت زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟
  • کشتی با خرس در خیابان‌های تهران | تصاویر عجیب و تاریخی از معرکه‌گیرهای تهران