Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه مجلس دهم اصلا در میادین حضور نداشت و به وظایف خود در اغتشاشات 96-67 و 98 عمل نکرد،‌گفت: مجلس یازدهم باید به وزرایی سالم و پاک دست رای دهد تا زیرمجموعه آن فسادانگیز نباشد.

موسی غضنفرآبادی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت‌نام از حوزه انتخابیه بم گفت:‌ من با شفافیت هزینه‌های انتخاباتی به شدت موافق هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه متاسفانه یکی از گرفتاری‌ها آن است که اصلا مشخص نیست نامزدهای انتخابات چگونه از پس هزینه‌های آن برآمده و مشخص نیست که این حجم از پول را که برای انتخابات خرج  می‌کنند از کجا آورده‌آند.

وی افزود:‌ ممکن است در آینده انسان‌های پاک و مستضعف وارد مجلس نشوند چرا که اگر انسان‌های پاکی هم وجود داشته باشند در زد و بندهای سیاسی کشور تحت الشعاع قرار گرفته و گرفتار شوند.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای از نماینده‌ای به وسیله هزینه‌های دیگران وارد انتخابات شوند وامدار سرمایه‌داران شده و دیگر به مردم توجه نکنند. ضمن اینکه اگر نماینده‌ای وامدار جریان و یا سرمایه‌داری شود باید فاتحه مجلس انقلابی را خواند.

غضنفرآبادی با انتقاد از مجلس دهم گفت: متاسفانه حاشیه‌های مجلس دهم بسیار زیاد بود. به طوری که اغتشاشاتی که در سال‌های 96-97-98 انجام شد به هیچ وجه حضور مجلس را در این حوادث و بررسی و تصویب موضوعات برون رفت از آن ندیدم. هر چند افراد معدودی در این مجلس اقدامات را بررسی می‌کردند اما تاثیر گذار نبودند.

وی گفت:  متاسفانه برخی نمایندگان در این حوادث به وظایف اصلی خود عمل نکرده و دغدغه و مشکلات مردم را پیگیری نکردند.همچنین برای هوشیاری مردم هم کار را دنبال نکردند.

نماینده ادوار مجلس  با بیان اینکه متاسفانه در مجلس دهم برخی نطق‌ها به گونه‌ای بود که گویا از رادیو اسرائیل فردی ضد انقلاب در حال سخنرانی است و متاسفانه این گونه افراد هم در مجلس فعلی کم نبودند. 

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: اگر مجلس توانمند و قدرتمند و انقلابی باشد به هر وزیری رای نمی‌دهد ضمن اینکه مجلس باید به وزیری که سالم و پاک است، رای دهد تا زیرمجموعه آن هم سالم بوده و فسادانگیز نباشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس وزارت کشور نامزدهای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند

وزیر کشور گفت: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که حتما بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر ساختارشکنی دارد، تفاوت قائل باشد. این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، طبیعتا باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگارات درباره مشارکت وزارت کشور در طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که بخش قابل توجهی با تذکر رعایت می‌کنند؛ بین آن‌ها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. این کل ماجرا است که در چارچوب‌های قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که حتما بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر ساختارشکنی دارد، تفاوت قائل باشد، گفت: اساس هم همین است که با تذکر آن فرد اصلاح شود. غالب افراد هم با تذکر توجه می‌کنند و رعایت می‌کنند از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به اینکه این مساله یک امر قانونی و مهمی در زندگی اجتماعی است، می‌خواهیم که این موارد را رعایت کنند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان وظایف وزارت کشور این طرح اجرا می‌شود، گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، طبیعتا باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وی درباره آخرین وضعیت قانون عفاف و حجاب، گفت: هنوز مصوبه نهایی ندارد در مجلس و شورای نگهبان به مراحل انتهایی و ابلاغ نرسیده است.

وحیدی درباره جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس گفت: انتخابات در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود و در این انتخابات در مرحله دوم ۴۵ نماینده جدید باید در ۲۲ حوزه انتخاب شوند. از این تعداد در ۸ حوزه انتخابات تمام الکترونیکی انجام می‌شود از جمله در تهران و در واقع در حوزه‌هایی که بیش از دو نماینده در مرحله دوم دارد انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های لازم شروع شده از طریق صدا و سیما و سایر امکانات اطلاع رسانی به مردم اعلام می‌شود در دوره قبل هم این کار را در چند حوزه انجام دادیم که خیلی کار موفقی بود. تبلیغات هم مثل دوره قبل از یک هفته قبل آغاز می‌شود از همین جا می‌خواهم همه رسانه‌ها دست اندر کار باشند و زمینه خوبی را برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مرحله دوم فراهم کنند.

وزیر کشور درباره دیدار‌های خود در پاکستان عنوان کرد: جلسات خوبی در معیت ریاست محترم جمهور با مقامات پاکستانی داشتیم گفتگو‌هایی با مقامات امنیتی این کشور انجام شد و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظر‌ها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده از سوی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در زمینه هماهنگی برای برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات و کنترل مرز صورت گرفت. امیدواریم در عمل شاهد نتایج خوبی باشیم.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند