Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام محمودی کاپیتان ساق تیم ملی والیبال برای انتخابات مجلس از حوزه کرج ثبت نام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صبح امروز و در آخرین روز از مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با حضور در ستاد انتخابات شهرستان کرج از این حوزه ثبت نام کرد.

محمودی دارای مدرک دکترای مدیریت ورزش است و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج بود و  حدود یک ماه پیش کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال هم شده بود که در این رقابت داورزنی برنده شد و ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی والیبال انتخابات مجلس کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای حمایت از بانوان کاندیدا در دور دوم انتخابات، تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از آنان را در فهرست خود قرار دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا برای تصمیم‌گیری درباره نحوه مشارکت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فهرست نامزدهای شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود قرار دهد.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر مردم در دور دوم انتخابات، یادآور شد: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده، حضور فعال دارد و به وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل و فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟