Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@22:27:10 GMT

خاص‌ترین رنگ‌های خودرو در جهان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۷۱۱

خاص‌ترین رنگ‌های خودرو در جهان

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، در سال‌های اخیر صنعت خودروسازی به سمت و سوی طراحی‌های نوین و ویژگی‌های خاص روی آورده است که یکی از مهم‌ترین آنها استفاده از رنگ های مخصوصی است که نظر و توجه بخش زیادی از علاقمندان به برندهای مختلف را به خود جلب می کند.

خریداری و استفاده از خودروهای با رنگ خاص همواره طرفداران و علاقمندان خاص خود را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر موجب شده است تا شرکت‌های خودروسازی به تولید و ارائه خودروهای با رنگ خاص و چشمگیر روی بیاورند.

از جمله جذاب‌ترین و خاص‌ترین رنگ های بکاررفته در شرکت‌های خودروسازی برای بدنه خودروهای جدید می‌توان به رنگ های زیر اشاره کرد:

سبز نعنایی (Mint Green)

آبی متالیک ساحل  (Long Beach Blue Metallic)

نارنجی غروب خورشید (Sunset Orange)

نقره‌ای تیره متالیک (Dark Silver Metallic)

ورمونت برنز (Vermont Bronze)

آبی مدیترانه‌ای (Mediterranean Blue)

قرمز کبود درخشان سلطنتی (Royal Burgundy Red Brilliant Effect)

سبز جاوا (Java Green)

قرمز  (Lipstickrot)

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف دو دستگاه خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدپور شامگاه _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ با بیان اینکه در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه خودروی لندکروز قاچاق در نور، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت، اظهار کرد: رابطان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نور با همکاری مأموران پلیس آگاهی، خودروهای موردنظر را در هنگام تردد در سطح شهر متوقف کردند.

وی با اشاره به این‌که خودروهای مورد فاقد مدارک گمرکی و شناسایی بودند، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ارزش خودروهای کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان مجموعاً بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بیان و عنوان کرد: مالکان این خودروها پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ دولتی خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محمودآباد خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی یک سردخانه مخصوص نگهداری مرغ دولتی خارج از شبکه توزیع در شهرستان محمودآباد را شناسایی کردند.

محمدپور با بیان اینکه در این اقدام یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم تا هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و یا احتکار و جرایم اقتصادی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 744581

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این قطعه بین خودروهای شاهین و بوگاتی مشترک است!
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • مالیات خودروهای لوکس تعیین شد
  • واردات خودرو در رفت و برگشت ۱۰۶ ساله/ ۲۰ هزار خودرو در انتظار ورود به کشور
  • مالیات خودروهای لوکس در سال جدید چگونه محاسبه می شود؟
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد + جزییات
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین +جدول