Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اجراهای نمایش «لباس جدید پادشاه» به کارگردانی لادن نازی و نویسندگی فرزاد فخری که قرار بود روز جمعه پانزدهم آذر به کار خود پایان دهد به مدت سه روز تمدید و تا ۱۸ آذر  هر شب ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

در «لباس جدید پادشاه» ایمان سلگی، حسین دیوان، بهرام عباسی فرد، میرنادر مظلومی، علی قربانخانی، مهبد قناعت پیشه، سمیه قهرمانی، یکتا طبیبی، سپیده زینالی، حسین قاسمی هنر، آندیا حمیدی، مبینا افشار، شکیبا رمضانعلی، عسل عبدالرزاق و ناعمه علمی نژاد ایفای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر عوامل «لباس جدید پادشاه» عبارتند از دراماتورژ: محسن خیمه دوز، دستیار کارگردان: میثم لهاک، برنامه‌ریز: مائده ندیمی، طراح لباس: مهرناز عباسی، طراح صحنه: حامد جلالی منش، طراح نور: حسین رودباری، طراح گریم: فریبا شعاع حسینی، آهنگساز: امیر سلامی، طراح و سازنده عروسک: لادن مهران زاده، طراح لوگو و پوستر: آزاده حسین‌مردی، روابط عمومی: محمد لهاک، عکاس: امین عطارنژاد و گروه صحنه: پدرام محمدی، رامین کریمی، فرناز ثابت زاده هستند.

پیش فروش بلیت روزهای جدید نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

کد خبر 4790834 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه سنگلج تئاتر ایران کارگردان تئاتر بازیگر تئاتر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت کنسرت موسیقی موسیقی پاپ جایزه سینمایی تماشاخانه شهرزاد تئاتر شهر موسیقی کلاسیک خانه هنرمندان ایران بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیر تماشاخانه سنگلج به تخریب ساختمان مجاور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج با ابراز نگرانی برای ساختمان تماشاخانه سنگلج گفت: اواخر سال گذشته مطلع شدیم که این ساختمان تخلیه شده و قرار است که نوسازی شود، نه این که تخریب شود. از همان موقع تماس‌هایی با آقای نادعلی رئیس کمیسیون فرهنگی فرهنگی شورای شهرداشتیم، از طریق آقای نظری به وزیر محترم و وزارتخانه اطلاع داده و موضوع توسعه تماشاخانه سنگلج پیگیری شد.

وی با ابراز تاسف از این که حدود یک هفته قبل متوجه شده اند که در ساختمان مجاور تماشاخانه به جای بازسازی، تخریب صورت می‌گیرد ادامه داد: چند وقت گذشته حدود ۷ تا ۱۰ روز پیش متوجه شدیم که موضوع نوسازی نیست و دارد تخریب صورت می‌گیرد. خیلی نگران شدیم. بحث الحاقی اش در این مرحله اولویت نبود. بنابر این از طریق مدیر کمیته هنر کمیسیون فرهنگی شورای شهر سرکار خانم مرادزاده، مطلع شدیم که تلاش‌هایی شده و ارتباطاتی با شهردار محترم گرفته شده است.

مقتدی درباره پیگیری‌های روز‌های گذشته توضیح داد: طی روز‌های گذشته مجددا به آقای نادعلی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و مدیر کل هنر‌های نمایشی اطلاع دادیم. عکس و فیلم‌هایی را تهیه کردیم و طی نامه نگاری‌هایی که انجام داده ایم اعلام نگرانی کردیم که این تخریب دارد صورت می‌گیرد. درجریان هستم که مدیر کل محترم نیز مکاتباتی با وزیر داشته اند. با دفتر طرح‌های عمرانی وزارت خانه جناب آقای جان نثار و همکارانشان؛ مهندس توکلیان، گفتگو کردیم که دیدار حضوری از پروژه داشتند و با مهندسین آن پروژه نیز صحبت کردند. متاسفانه این طور به گوش ما رسید که ۲۰ متر هم می‌خواهند پایه ریزی کنند. هر چند مهندسین دفتر طرح و برنامه معتقد بودند که اگر دقت لازم در این تخریب و پی ریزی بشود مشکلی پیش نمی‌آید، اما آنها هم به سهم خودشان نگرانی‌هایی داشتند. به هر حال سی سال از ساخت آن ساختمان می‌گذرد و به نوعی این دو ساختمان در گذر زمان به هم تکیه داده اند.

این هنرمند و مدیر صاحب‌نام تئاتر و سینما در پایان تصریح کرد: نگران جان سنگلج هستم وتلاش خودمان را کرده ایم. درخواست عاجزانه خانواده تئاتر از مدیران ارشد شهرداری به خصوص شهردار محترم منطقه ۱۲ و شهردار محترم تهران جناب زاکانی است که اگر با موضوع توسعه تماشاخانه و الحاق این ساختمان و زمین کناری به هر دلیلی همراهی نمی‌کنند، خواهش می‌کنم، عاجزانه خواهش می‌کنم که جان سنگلج را به خطر نیاندازند. جان این تماشاخانه قدیمی و خواستگاه نمایش ایرانی را به خطر نیاندازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • جان سنگلج در خطر است
  • واکنش مدیر تماشاخانه سنگلج به تخریب ساختمان مجاور
  • «مجنونِ آن لیلی» از پنجم اردیبهشت روی صحنه می‌رود
  • جان تماشاخانه سنگلج را به خطر نیاندازید
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند
  • «مهمانی سالیوان» در ایران‌ مال