Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی استقلال برابر شهر خودرو گفت: شاهد یک بازی نزدیک و حساس بودیم و به این برد احتیاج زیادی داشتیم و خوشبختانه توانستیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کرده و به صدر جدول برسیم.

وی افزود: پدیده هم در چند صحنه نمایش خوبی داشت و حتی یک بار هم می توانست دروازه ما را باز کند اما در مجموع با نمایش خوبی که استقلال در این دیدار از خود نشان داد، موفق شدیم یک پیروزی حساس را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرینچه در مورد دیدار روز دوشنبه آبی پوشان برابر پیکان تهران گفت: بچه ها این روزها فوق العاده حرفه ای عمل می کنند. آنها نشان دادند که غروری ندارند و تنها تمرکزشان برای موفقیت است. استقلال با نتایج درخشانی که کسب کرده حالا یکی از بهترین های فوتبال ایران شده و ما باید بدون هیچ ادعا و غروری به مصاف پیکان برویم تا بتوانیم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران این دیدار را با موفقیت پشت سر بگذاریم. اگر چه در آن طرف میدان، پیکانی وجود دارد که از سرمربی با تجربه ای سود می برد و بازیکنان جوان خوبی هم دارد اما ما اگر می خواهیم صدر نشین بمانیم باید این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که چه کسانی را برابر پیکان در اختیار ندارید؟ گفت: به جز شیخ دیاباته که به خاطر ۴ کارته شدن روز دوشنبه در کنار ما نخواهد بود، بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و همه آماده بازی برابر پیکان هستیم.

زرینچه در مورد اینکه گفته می شود هرور میلیچ از باشگاه مرخصی گرفته و در دیدار برابر شاهین بوشهر غایب است، اظهار داشت: من در این مورد اطلاعی ندارم و نمی دانم که آیا او مرخصی گرفته یا نه. اما بعید می دانم چنین اتفاقی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ما با توجه به اینکه فردا باید به همراه نمایندگان تیم های سپاهان و پرسپولیس عازم مالزی شویم، درگیر کارهای اعزام هستیم و امیدوارم استقلال بتواند دوشنبه برابر پیکان موفق باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اینکه این روزها عده ای به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند، گفت: وقتی که یک تیم آن هم مثل استقلال نتایج خوبی کسب می کند، مطمئنا برخی به دنبال جو سازی علیه تیم هستند و این وظیفه ما و مدیریت باشگاه است که آرامش را  به تیم تزریق کند و اجازه ندهد حاشیه سازان به نیت اصلی شان برسند. امیدوارم مدیران استقلال هر چه زودتر در مورد پرداختی ها هم به کادر فنی و بازیکنان اقدام کنند و همگی دست به دست هم دهیم و این تیم بتواند جایگاه واقعی خود را حفظ کند.

وی در مورد صحبت هایی مبنی بر اینکه استراماچونی یکی از گزینه های سرمربی گری تیم ملی است، گفت: من چنین چیزی نشنیدم. البته صحبت هایی شده اما فکر می کنم سه روز پیش یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه در این مورد به طور کامل صحبت کرد.

زرینچه در مورد اینکه گفته می شود برانکو به زودی سرمربی تیم ملی خواهد شد، اظهار داشت: خیلی ها آمدند و رفتند ونتوانستند قابلیت بالایی در تیم ملی داشته باشند. برانکو یک بار امتحان خود را پس داده و اعتقاد دارم به نفع او نیست این مسئولیت را بپذیرد زیرا بعید می دانم بتواند موفق باشد.

وی در مورد عدم موفقیت ویلموتس هم گفت: نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاد و شرایطی پیش آمد که او مجبور به قطع همکاری شد اما با توجه به شرایطی که این روزها تیم ملی ما دارد باید یک گزینه خوب را برای فوتبال کشورمان انتخاب کنیم تا بتواند موفق باشد. سرمربی ای که به تیم ملی می آید باید کشور ما را خوب بشناسد، خصوصیات اخلاقی بازیکنان را درک کند زیرا در غیر این صورت موفق نخواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان با تشکر از حضور هواداران در برابر شهر خودرو، خاطرنشان کرد: از تمام طرفداران استقلال تشکر می کنم. آنها نمایش بسیار  خوبی داشتند. ۹۰ دقیقه تیمشان را حمایت کردند و آرزو می کنم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و جشن قهرمانی را با یکدیگر در ورزشگاه آزادی بگیریم.

کد خبر 4790827

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد زرینچه تیم فوتبال استقلال تهران شیخ دیاباته تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در دیدار برگشت و هفته چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز (روز سه شنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق آباد برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.   

شاگردان قلعه نویی در دیدار رفت برابر ترکمنستان  توانستند ۵ گل به ثمر برسانند و آنها با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ازبکستان در صدر جدول گروه E مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار دارند.  

ملی پوشان کشورمان می‌خواهند با برتری برابر تیم ترکمنستان در بازی برگشت صدرنشینی خود را در گروه E  مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تثبیت کرده و خیال خود را برای صعود از گروه خود به مرحله سوم این رقابت‌ها راحت کنند.  

این بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود به همین خاطر ملی پوشان کشورمان باید مراقب ساق‌های خود باشند که دچار مصدومیت نشوند و  نگرانی کادر فنی را به دنبال نداشته باشد.  

قلعه نویی در بازی رفت برابر تیم ترکمنستان از چند بازیکن جوان از جمله حزباوی، سامان فلاح و محمدرضا آزادی بهره برد و به طور حتم در بازی برگشت هم نفرات جوان را در ترکیب تیم ملی می‌گذارد تا به تدریج شاهد تغییر نسل در تیم ملی باشیم.  

مهدی لیموچی و آرشا شکوری به علت صادر نشدن روادید خود و مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش هم به علت مصدومیت همراه تیم ملی به کشور ترکمنستان نرفتند، اما سردار آزمون با وجود مصدومیت و دوری ۳ هفته از میادین فوتبال، تیم ملی را در این سفر همراهی کرده است.  

در آن طرف، تیم ترکمنستان در بازی رفت شکست سنگین ۵ بر صفر را برابر تیم ملی ایران متحمل شد و این تیم قصد دارد  با حمایت هوادارانش حریف خود را متوقف کرده تا از انتهای جدول گروه C فرار کند، اما کار سختی مقابل یوز‌های ایرانی پیش رو دارد.  

نکته جالب توجه در رویارویی این ۲ تیم در طول تاریخ این است که تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ وقت نتوانسته تیم ترکمنستان را در زمینش شکست بدهد و هر ۴ بردش در ایران رقم خورده است. حاصل ۳ تقابل ایران و ترکمنستان به میزبانی حریف، ۲ برد سهم سبزپوشان و یک تساوی بوده است. به هر حال باید دید ملی پوشان کشورمان می‌توانند این طلسم را بشکنند یا نه!

تیم ملی فوتبال کشورمان آخرین بار حدود ۹ سال پیش به ترکمنستان رفت و در مسابقه انتخابی جام جهانی برابر این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت. سردار آزمون تک گل ایران را زد و از آن طرف هم روسلان مینازوف در دقیقه ۴۵+۱ توانست گل تساوی را به ثمر برساند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد 
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد