Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@14:33:58 GMT

بازگشت خاطیان به تمرینات پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۸۲۲

بازگشت خاطیان به تمرینات پرسپولیس

بازیکنان خاطی تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات گروهی این تیم برگشتند.

به گزارش مشرق، دو بازیکن خاطی پرسپولیس که در تمرین روز چهارشنبه هفته گذشته این تیم درگیری فیزیکی با یکدیگر داشتند از امروز (شنبه) مجوز حضور در تمرینات گروهی تیم‌شان را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

قلم قرمز کالدرون روی نام دو پرسپولیسی

امید عالیشاه و سیامک نعمتی در بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن جایی در لیست 18 نفره نداشتند و در بازی دوستانه ذخیره‌های تیم‌شان برابر شاهین تهران هم که روز گذشته برگزار شد، اجازه همراهی سرخپوشان را پیدا نکرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس نیز هنوز هیچ واکنشی در مقابل درگیری دو بازیکن این تیم در تمرینات از خود نشان نداده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال پرسپولیس لیگ برتر سیامک نعمتی امید عالیشاه تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه حسن یزدانی در این مدت هنوز روی تشک نیامد، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده گفت: یزدانی از اوایل اردیبهشت تمریناتش را آغاز می‎ کند.

امید شایگان افزود: اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است، بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد.

شایگان گفت: احتمالا یزدانی از وقتی روی تشک قرار بگیرد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند و اینکه چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

 مربی جویباری حسن یزدانی نیز گفت:حسن یزدانی پس از عمل جراحی کتف زیر نظر پزشک فیزیوتراپ بوده و الان کار بازتوانی را آغاز کرده و در کنار مربی بدنسازي و ماساژور شرایط خوبی بدست آمده و مشکل خاصی ندارد.

همت مسلمی افزود : یل جویباری از ۵ اردیبهشت در سالن اختصاصی خود در جویبار به روی تشک می رود تا تمرینات خود را آغاز کند و همچنین در اردوی تیم ملی کشتی در خانه کشتی تهران حضور یابد. 

مسلمی همچنین خاطرنشان کرد:حسن یزدانی با  ۹سال عضویت در تیم ملی،  با تجربه بالا و تمرینات سازنده ، خودش را برای المپیک  هم آماده خواهد کرد.

حسن یزدانی مرد ۹ مداله کشتی آزاد کشورمان پس از بازی‌های آسیایی هانگژو چین کتف خود را جراحی کرد و مدت‌ها از میادین کشتی دور ماند.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • گزارش تصویری | نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!