Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان تهران پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: آمادگی داریم از بازی مقابل استقلال نهایت استفاده را به سود خودمان ببریم. از تمام داشته ها، تفکرات و آنالیزهایمان استفاده می‌کنیم. با توجه به برگزاری بازی دوستانه پیش فصل مان با استقلال از این تیم شناخت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان استقلال شرایط خوبی نداشت و ابتدای کارش بود، اما قابل پیش بینی بود که این تیم به جدول بازمی گردد.

می‌خواهیم مقابل استقلال هجومی بازی کنیم

او افزود: اکنون خوشحال هستیم با تیم صدرنشین استقلال بازی می‌کنیم و به بازیکنانم این موضوع را انتقال داده ام که بازی با این تیم در شرایط فعلی می‌تواند انگیزه‌های خاصی برای پیکان ایجاد کند. من اعتقاد دارم تماشاگران باید از بازی فوتبال لذت ببرند و به همین دلیل می‌خواهیم در بخش تهاجمی فوتبال متقابلی با استقلال بازی کنیم و تمرکزمان روی کار هجومی است.

بیشتر بخوانید: شوک به استقلال/ استراماچونی بلیت ایتالیا را رزرو کرد

استقلال خطرناک است و باید محتاط باشیم، اما گلزنی به این تیم لذت بخش است

سرمربی تیم پیکان تهران تصریح کرد: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که این روز‌ها بسیار خطرناک است و باید در بخش دفاعی محتاط‌تر باشیم. این موضوع را هم با شناخت و آنالیز تکمیل می‌کنیم. البته با توجه به فاصله کم بازی‌ها نمی‌توانیم خوب تمرین کنیم و بیشتر بحث ریکاوری داریم. امیدوارم بازی قابل قبولی ارائه بدهیم و خط حمله مان بتواند دروازه استقلال را باز کند چراکه گلزنی به تیم‌های بالای جدول، بزرگ و برخوردار لذت بخش است. حضور هواداران در ورزشگاه شهر قدس هم سبب جذابیت این دیدار می‌شود.

برای بردن استقلال تلاش می‌کنیم

فرکی افزود: امیدوارم دوشنبه بازی خوبی از هر ۲ تیم شاهد باشیم و بی شک دوست داریم برنده بازی باشیم و برهمین اساس تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: شیعی: یک تیم حقوقی پیگیر قرارداد ویلموتس است/ برانکو گزینه اصلی هدایت تیم ملی خواهد بود

انتخاب ویلموتس و جدایی او سبب سردرگمی مان شده است

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت این تیم گفت: متاسفانه انتخاب اشتباه ویلموتس که نتیجه اش جدایی این مربی از تیم ملی شد، سبب سردرگمی مان شده است و البته باید هرچه سریع‌تر برای جایگزینی او اقدام کنیم. فرصتی نداریم و فدراسیون باید در انتخاب بعدی نهایت سعی و دقت را به کار بگیرد تا سریع‌تر وضعیت تیم ملی مشخص شود.

او افزود: همه باید برای صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی کمک کنیم و شرایط این موضوع باید بررسی شود.

شناخت مربی داخلی و خارجی از فوتبال ایران در اولویت است

فرکی درباره مباحثی که نسبت به انتخاب قطعی برانکو یا انتخاب موقت سرمربی ایرانی جای ویلموتس مطرح است، بیان کرد: شناخت فرد منتخب چه داخلی و یا خارجی از فوتبال ایران و تیم ملی در اولویت است یعنی این مربی باید از مجموعه فوتبال کشورمان شناخت داشته باشد. در این وضعیت هم برانکو واجد شرایط است و هم مربی ایرانی یعنی می‌توانند برای تیم ملی مثمرثمر باشند.

برانکو بهترین گزینه خارجی برای جانشینی ویلموتس است

او افزود: در میان گزینه‌های خارجی برانکو این شرایط را دارد و اگر قرار است مربی خارجی مدنظر فدراسیون باشد، بهترین گزینه این سرمربی است. از طرفی اگر مربی ایرانی مدنظر است، مربیان مان توانایی و شناخت لازم برای هدایت تیم ملی را دارند. وضعیت فرهنگی و ارتباط‌هایی که مربی ایرانی می‌تواند با بازیکنان تیم ملی برقرار کند خیلی در این مقطع به تیم ملی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  مدیران سابق پرسپولیس به هیئت مدیره پیکان اضافه می‌شوند

شرایط روحی و روانی بازیکنان برای موفقیت در اولویت است

فرکی تصریح کرد: جدا از مباحث فنی در حال حاضر شرایط روحی، روانی و انگیزشی بازیکنان تیم ملی می‌تواند برای موفقیت در اولویت باشد. در هر ۲ بخش می‌توانیم روی برانکو یا مربی ایرانی که به همه چیز اشراف دارند حساب باز کنیم. در شرایط فعلی انتخاب مربی خارجی‌ای به جز برانکو به صلاح نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، رکوردی که برای سالهای نسبتا طولانی در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار داشت، در لیگ بیست و یکم از سوی تیم فرهاد مجیدی ربوده شد تا استقلال در قامت پرامتیازترین قهرمان فوتبال حرفه‌ای ایران مطرح شود.

استقلال در لیگ بیست و یکم 68 امتیاز به دست آورد تا با اختلاف معنادار نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد. البته آبی‌ها در هفته پایانی فرصت دستیابی به هفتادمین امتیاز فصل را هم داشت اما تساوی بدون گل برابر نفت مسجدسلیمان در روز جشن قهرمانی، رویای تیم استقلال را نقش بر آب کرد.

این در حالی است که حالا پرسپولیس در شرایطی راهی آبادان شده که 49 امتیاز از 23 بازی این فصل کسب کرده و تنها در یک حالت رکورد تیم مجیدی را خواهد شکست: پیروزی در تمام بازیهای فصل. در این صورت پرسپولیس 70 امتیازی خواهد شد و این رکورد جاودانه را در اختیار خواهد داشت.

بهترین قهرمانان فوتبال ایران را در زیر می‌بینید:
1. بیست و یکم: استقلال 68 امتیازی (فرهاد مجیدی)
2 و 3. بیستم و نوزدهم: پرسپولیس 67 امتیازی (یحیی گل‌محمدی*)
4 و 5. بیست و دوم و شانزدهم: پرسپولیس 66 امتیازی (یحیی گل‌محمدی و برانکو)
6. هفدهم و چهارم: پرسپولیس و فولاد 64 امتیازی (برانکو و فرانچیچ)
* در لیگ نوزدهم یک نیم فصل گابریل کالدرون هدایت پرسپولیس را برعهده داشت

نکته جالب اینکه پرسپولیس در دو قهرمانی نخست یحیی گل‌محمدی برای اولین بار در فصول 16 تیمی موفق شد به رکورد 67 امتیازی برسد و در حالی که انتظار می‌رفت این آمار دست نیافتنی باشد، فرهاد مجیدی رکورد یحیی را شکست. همچنین پرسپولیس در اولین قهرمانی با برانکو نیز 66 امتیاز به دست آورد و در آن فصل با اختلاف 9 امتیازی نسبت به ذوب‌آهن عنوان قهرمانی را به دست آورد.

البته در بین پرامتیازترین تیمها باید به نایب قهرمانانی اشاره کرد که در حالت عادی با این تعداد امتیاز باید جام را بالای سر می‌بردند؛ این افسوس بزرگ در ابتدا به سپاهان می‌رسد که در لیگ بیستم و همچنین فصل گذشته، 65 امتیاز به دست آوردند اما چیزی بیشتر از نایب قهرمانی نصیبشان نشد. به عبارتی سپاهان در 17 فصل از لیگ برتر با این حدنصاب امتیازی می‌توانست قهرمان شود اما تیم مورایس و نویدکیا به پرسپولیس سرسخت یحیی گل‌محمدی خوردند.

همچنین پرسپولیس در لیگ بیست و یکم با 63 امتیاز نتوانست قهرمان لیگ برتر شود، آن هم در شرایطی که برانکو در اخرین فصل حضورش با امتیاز کمتر جام را بالای سر برده بود. به عبارتی تیمهای پرسپولیس و سپاهان در این سه فصل، استاندارد یک تیم نایب قهرمان را هم افزایش دادند و احتمالا این فصل هم پرسپولیس و استقلال با بیشتر از 60 امتیاز دستشان از جام کوتاه خواهد ماند.

فراموش نکنید که استقلال که تا اینجا با 50 امتیاز صدرنشین است، در صورت پیروزی در تمام مسابقات خود شانس این را خواهد داشت تا اولین قهرمان 71 امتیازی فوتبال ایران لقب بگیرد. همچنین اگر استقلال یک لغزش داشته باشد و با شش برد و یک تساوی فصل را به پایان برساند، اولین تیم تاریخ این باشگاه خواهد شد که 69 امتیاز به دست می‌آورد.

پیش از ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران هیچ تیمی در لیگ برتر به متوسط 2.2 امتیاز به ازای هر بازی نرسیده بود و برای سالهای طولانی از متوسط دو امتیازی هم دور بود اما حالا اوسمار و نکونام شب را با رویای اولین قهرمان 70 امتیازی به پایان می‌رسانند، رویایی که ژوزه مورایس هم در ابتدای فصل به تیمش دیکته کرده بود اما هرچه گذشت آنها از این حدنصاب تاریخی دور و دورتر شدند.

دیگر خبرها

  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست