Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیر عامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. اواخر خردادماه امسال، دنیزلی هدایت تیم فوتبال تراکتور را برعهده گرفته بود و توانست تا پایان هفته سیزدهم ۱۸ امتیاز کسب کند. احد شیخ‌لاری به عنوان مربی موقت جای این مربی ترک‌تبار را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، باتوجه به فشردگی لیگ برتر فوتبال، در حال حاضر تا زمان انتخاب سرمربی جدید هدایت فنی تراکتور به شیخ‌لاری سپرده شده که سرپرست تیم تراکتور است. دنیزلی چندی پیش هم به دلایل مسائل شخصی درخواست جدایی از تراکتور را داده بود.

شیخ‌لاری دارای مدارک مربیگری لیسانس جامع بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فدارسیون فوتبال انگلستان، گواهینامه بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فیفا تحت نظر فیلیپ ردون و لیسانس A بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپاست و در سال‌های ۷۹ تا ۸۲ به عنوان دستیار و در فصل ۸۶–۸۷ به عنوان سرمربی هدایت تراکتور را بر عهده داشت.

کد خبر 468261

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟

تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت‌های لیگ و فصل آینده است. در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام‌ها هم مطرح شد، اما احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

مطهری که سابقه دستیاری یحیی گل محمدی را دارد، پس از آنکه نتوانست تیم نساجی را به موفقیتی برساند از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. وی پس از آن به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد و در کنار امیر قلعه نویی در جام ملت‌های آسیا نتوانست با تیم ملی به موفقیتی برسد.

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد