Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین توپچی‌ها اعتقاد دارد آن‌ها هویت خود را گم کرده‌اند و در مسیر اشتباهی در حال حرکت هستند. 

طرفداری- مارتین کیون اعتقاد دارد آرسنال دیگر آن تیم شکست ناپذیر سابق نیست.

به گزارش سایت گل، شروع کابوس‌وار توپچی‌ها در لیگ برتر باعث شده است تا پس از گذشت 15 هفته، هم اکنون آن‌ها در رده دهم جدول رده بندی ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخراج اونای امری و روی کار آمدن فردی لیونبرگ هم تغییری در وضعیت باشگاه پدید نیاورده است و آن‌‌ها قبل از بازی روز دوشنبه با وست هم، 10 امتیاز از سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند. کیون بار دیگر نسبت به فرم آرسنال ابراز نگرانی کرده است.

سال‌ها تلاش کردیم تا آرسنال را به عنوان تیمی بشناسند که شکست دادن آن دشوار است اما حالا دیگر چنین حسی وجود ندارد. این ویژگی از باشگاه گرفته شده است و باید هر چه سریع‌تر به آن برگردد. به نظرم فرم کنونی تیم مثل تیمی در حال سقوط است. درست است که فکر نمی‌کنم سقوط کنند ولی با منطقه خطر فقط 5 امتیاز فاصله دارند! این هفته باید در خانه وست هم بازی کنیم و سپس منچسترسیتی، اورتون، بورنموث، چلسی و منچستریونایتد در راه هستند. این‌ها بازی‌های بسیار دشواری هستند و ما باید روی تیم کار کنیم. در بازه‌ای 22 ساله از آرسنالی سرسخت که شکست دادنش دشوار بود، به تیمی بسیار خلاق تبدیل شدیم و حالا دیگر هیچ یک از این صفات را نداریم. دیگر آن آرسنالی که شکست دادن آن دشوار بود یا تیمی که فوتبالی خلاقانه و هنری بازی می‌کرد را نمی‌بینیم. فردی تلاش کرده است تا خلاق باشد ولی کنترل بازی‌ها را به اندازه‌ای در دست نداریم که بتوانیم خلاق باشیم. 

کیون برای شرح شکنندگی دفاعی آرسنال، از گیلبرتو سیلوایی گفت که در فصل 4-2003 هم تیمی‌اش بود.

گیلبرتو سیلوا به تازگی مرا دید و گفت: «هنوز شب‌ها صدای تو را می‌شنوم که مدام درون زمین به من می‌گفتی آنجا رو پوشش بده، فلان جا را پوشش بده!» باید خط دفاعی را نه فقط برای خودم، بلکه کل تیم منظم می‌کردم. هیچ استحکام دفاعی‌ای در تیم فعلی دیده نمی‌شود و خط میانی هم از خط دفاعی محافظت نمی‌کند. یا خیلی عقب هستند و نزدیک به مدافعان بازی می‌کنند و یا خیلی جلو هستند و به حریفان در پشت سر خود فضا می‌دهند. هرگز نمی‌بینم هافبک‌ها و مدافعان به یکدیگر بگویند: «کجا هستی؟ مرا پوشش بده» و یا این طور حرف‌ها. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!

هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین «قاتل تیم‌های متمول سعودی» لقب گرفت.

به گزارش فارس، هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین و مربی العین امارات با حذف النصر و الهلال پروژه فوتبالی عربستان را با شکست مواجه کرد.

کرسپو دو تیم گران قیمت سعودی با ارزش 385 میلیون یورو را در لیگ قهرمانان آسیا کنار زد.

العین در مرحله یک چهارم نهایی النصر را به همراه کریستیانو رونالدو مغلوب کرد و شکست بزرگی برای تیم پرستاره ریاض رقم زد.

شاگردان کرسپو شب گذشته یک تاریخ سازی جدید را انجام دادند و الهلال گران ترین تیم تاریخ فوتبال آسیا را در نیمه نهایی حذف کردند و راهی فینال شدند.

سرمربی آرژانتینی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با هدایت الدحیل قطر مغلوب پرسپولیس شد و از مرحله گروهی حذف شد و از سمتش برکنار شد تا سرخ پوشان پایتخت سهمی در انتقال این مربی به العین داشته باشند.

براساس گزارش سایت ترانفسر مارکت، هرنان کرسپو در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت العین از هر بازی، 2 امتیاز کسب کرده و در 8 بازی 5 برد، یک تساوی و 2 باخت آورده تا جزو 4 مربی موفق آسیا شود.

شبکه ESPN می نویسد که کرسپو به «قاتل تیم های متمول سعودی» در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد و العین را نزدیک به دومین قهرمانی اش در آسیا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکست سنگین استقلال مقابل العین پوست العین قبل از سفر به اصفهان کنده شد!

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم