Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه از تصمیم سعد حریری برای دیدار با اعضای فراکسیون پارلمانی حزبش پیش از آغاز رایزنی‌ها درباره نخست وزیر آتی خبر دادند و گفتند حریری قصد دارد از اعضای فراکسیونی حزب متبوعش بخواهد از نامزدی سمیر الخطیب حمایت کنند.

به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، منابع آگاه اعلام کردند: سعد حریری، نخست‌وزیر مستعفی لبنان با نمایندگان فراکسیون حزب متبوعش قبل از مذاکرات گروه‌های سیاسی پارلمان دیدار خواهد کرد تا از آن‌ها بخواهد سمیر الخطیب را به عنوان نخست‌وزیر تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان نیز در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه کسی در مذاکرات دوشنبه تعیین خواهد شد، گفت: من می‌خواستم سعد حریری یا هر شخصیتی را که حریری از او حمایت کند انتخاب کنم. با توجه به اینکه او از سمیر الخطیب حمایت می‌کند من و فراکسیون "آزادی و توسعه" الخطیب را انتخاب می‌کنیم.

وی گفت: لبنان از طریق دولت مدنی نجات می‌یابد. پارلمان قصد دارد قبل از جشن‌های کریسمس و میلاد مسیح بودجه ۲۰۲۰ را تصویب کند.

در این راستا کسانی که با سمیر الخطیب دیدار کردند می‌گویند وی برای رسیدن به قدرت تلاش نمی‌کند بلکه چیزی که در این مرحله برای او مهم است توقف پیامدهای بحران کنونی است./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/در پی اعتراضات به نامزدی سمیر الخطیب بسیاری از مسیرها در لبنان بسته شد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، دیوید کامرون صبح امروز به اسرائیل رفت و قرار است با نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی، وزیر امور خارجه انگلیس قرار است در این دیدار، علاوه بر دعوت به خویشتنداری، از اسرائیل بخواهد تا بر سر امدادرسانی به مردم غزه، مشکل ایجاد نکند.
ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس نیز دیروز اعلام کرد با نتانیاهو گفتگو و حمایت انگلیس از اسرائیل را بار دیگر اعلام کرده است. وی در این گفتگو همچنین خطر‌های افزایش تنش، در پی حمله ایران به اسرائیل را گوشزد کرده است.

دیگر خبرها

  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • وزیری که سردسته اوباش شد | ببینید
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان