Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@11:51:56 GMT

بانک ملی رکورد دار جذب سپرده ها

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۱۶۰

با همراهی و اعتماد مشتریان گرانقدر، بانک ملی ایران بیشترین سهم از سپرده های بانکی بلند مدت، پس انداز و مجموع سپرده های ریالی و ارزی را در میان نظام بانکی کشور در هفت ماه ابتدای امسال به خود اختصاص داد. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، افزایش سهم جذب سپرده ها در بانک ها، ارتباط مستقیمی با افزایش سهم بخش های اقتصادی از تسهیلات آن بانک دارد و از این رو اعتماد مشتریان گرانقدر در رشد سپرده های بانکی بلند مدت و قرض الحسنه گام مهمی در راستای تحقق سیاست های این بانک در حمایت از رونق بخش های تولید و اشتغال کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بانک در مدت مذکور با سهم 32.48 درصدی، رتبه اول سپرده های بلند مدت را در میان بانک های عضو شورای هماهنگی بانک ها در اختیار دارد. مانده این نوع سپرده ها نسبت به پایان سال 97 به میزان 17 درصد افزایش داشته است.

بانک ملی ایران در این مدت، در سپرده قرض الحسنه پس انداز نیز با سهم 26.48 درصدی، رتبه اول بانک های مذکور را در اختیار دارد.

این آمار حاکی از آن است که سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک در مدت مذکور نسبت به اسفندماه سال 97 از 7 درصد رشد برخوردار بوده است که این امر نشان از خیرخواهی مشتریان گرانقدر دارد.

رتبه نخست مجموع سپرده های ریالی و ارزی نیز در هفت ماه ابتدای امسال با سهم 22 درصدی در اختیار بانک ملی ایران قرار دارد و طی مدت مذکور این بخش 13 درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین این بانک در مهرماه ماه امسال 35.18 درصد از مجموع کل سپرده های بانک های مذکور را در اختیار داشته است. برچسب ها: بانک ملی ، رکورد ، سپرده های بانکی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک ملی رکورد سپرده های بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مرحوم پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی روز پنجشنبه در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.   عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.   پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.   طبق برنام اعلام شده مراسم راسم ترحیم این مرحوم شنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ در مسجد نورِ میدان فاطمی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم
  • کاهش هیجانات بازار ارز با توقف شوک‌های سیاسی
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود