Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح شنبه در مراسم عزاداری شهادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) دارای شخصیتی بزرگ و بالامرتبه بودند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) الگویی برای زنان و بانوان جامعه اسلامی است تصریح کرد: زنان و بانوان می‌توان با بهره‌گیری از سیره آن حضرت، در سطح جامعه نقش خود را بهتر ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار بهره‌گیری بانوان از سیره حضرت فاطمه معصومه (س) شد و افزود: جامعه امروز نیازمند رعایت دستورات الهی به‌ویژه امربه‌معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف اسلامی است.

مراسم عزاداری شهادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، جمعی از مسئولین، طلاب، روحانیون و مردم در مسجد مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محسن اسماعیلی به مرثیه خوانی پرداخت.

حضرت فاطمه معصومه (ع) در نخستین روز ماه ذی‌القعده سال ۱۷۳ هـجری قمری، ۲۵ سال بعد از تولد حضرت امام رضا (ع) در شهر مدینه منوّره چشم به جهان گشود.

پدر بزرگوار ایشان امام موسی کاظم (ع) و مادر ایشان بانو نجمه خاتون هستند. از بین فرزندان امام موسی کاظم (ع)، حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از  یک پدر و مادر بوده و خواهر و برادر تنی هستند.

کد خبر 4790859

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بسیج بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد هفته بسیج تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

مراسم یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در مسجد امیرالمومنین شهر چغابل شهرستان رومشکان استان لرستان برگزار شد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه (ع) بخش مرکزی این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شندآباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی