Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص الزام به کارگیری رمز دوم پویا از ابتدای دی ۱۳۹۸ گفت: ابزار‌های پرداخت الکترونیک و دیجیتال که توسط بانک‌ها در اختیار مشتریان قرار گرفته بسیاری از خدمات بانکی را به خارج از محیط شعب منتقل کرده است.

وی افزود: امنیت تراکنش‌ها در سمت بانک‌ها بسیار بالاست و ما از تمام امکانات و تکنولوژی‌های روز دنیا برای حفظ امنیت حساب‌ها و تراکنش‌ها استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ماه‌های اخیر شاهد برخی سوء استفاده‌های از حساب‌های افراد هستیم؛ که بخشی از آن‌ها به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی از سوی مشتریان است.

پورسعید افزود: یکی از اقداماتی که در حال حاضر با ابلاغ بانک مرکزی توسط بانک‌ها اجرایی شده است، راه اندازی رمز پویا (رمز دوم اینترنتی) است؛ که این اقدام می‌تواند بسیاری از موارد فیشینگ و سوء استفاده از حساب‌های مشتریان را کاهش دهد.

مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اینکه براساس اعلام پلیس فتا فیشینگ عامل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در کشور است گفت: به همین خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به جای رمز ثابت در دستور کار قرار بانک‌ها قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود با جایگزین شدن رمز یکبارمصرف از سوی تمامی بانک‌ها، می‌توان تعداد زیادی از این موارد را کاهش داد.

وی با بیان اهمیت نصب نرم افزار رمز ساز از سوی مشتریان برای جلوگیری از فیشینگ تصریح کرد: نرم‌افزار رمز ساز ایران زمین، یک برنامه تولید رمز جهت افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی و غیرمالی در سامانه اینترنت بانک و نیز تراکنش‌های کارتی بانک ایران‌زمین است که قابل‌استفاده بر روی گوشی‌های همراه با سیستم‌عامل اندروید و IOS است.

مدیرعامل بانک ایران زمین، در انتها از مشتریان بانک ایران زمین خواست با رعایت موازین امنیتی و همراهی با پویش این بانک با نام "از پویا جویا شوید! " امنیت تراکنش‌های بانکی خود را افزایش دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک ایران زمین نرم افزار رمز ساز تراکنش مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالمجید پورسعید هدف از این دیدار را تجدید میثاق و پیمانی دوباره با همکاران شعب بیان کرد و گفت: کارکنان شاغل در شعب با همت و درایت محیط اطراف شعب را بررسی کرده و با معرفی دقیق خدمات به کسبه و سازمان‌های محل، آنها را ترغیب به افتتاح حساب و دریافت سرویس‌های بانک می‌کنند.

رئیس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین همبستگی میان همکاران ستاد و شعب را عامل اصلی موفقیت بانک ایران زمین بیان کرد و افزود: انجام کار تیمی و مشارکت در امور بین تمامی واحد‌های بانک، بی شک باعث تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت آنان خواهد شد.

قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در دیدار با کارکنان شعب تلاش و استمرار در یادگیری و آموزش مفاهیم بانکی را از اولویت‌های مدیریت ارشد بانک در سال جدید بیان کرد و گفت: مدیران ادارات مرکزی، روسا و معاونین شعب باید با آخرین مطالب و مفاهیم بانکی آشنا بوده تا بتوانند آن را به همکاران زیر مجموعه خود آموزش و آگاهی همکاران را افزایش دهند.

در این دیدار ضمن بررسی عملکرد شعب، راهکار‌های مناسب در جهت ارائه خدمات مطلوب از سوی مدیریت ارشد بانک به همکاران داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • بررسی مهمترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند