Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم ذوب‌آهن کاری انجام داد که سرمربی سابق این تیم در انجام آن ناموفق بود. تاریخ انتشار: 12:45 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۵۵۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس چند روز پیش در یکی از بهترین روز‌های خود توانست ذوب‌آهن را با ۳ گل شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان در شرایطی حریف خود را شکست دادند که پیش از این تا ۹ سال نتوانسته بودند حریف اصفهانی خود را در این شهر شکست بدهند.

یکی از نکات جالب این بازی کنایه جالب کالدرون در پایان بازی به گروهی از هواداران بود. سرمربی پرسپولیس در پایان این بازی بعد از مواجهه با هواداران پرسپولیس به آنها اعلام کرد: «حالا بیایید در مورد رکورد‌ها صحبت کنیم.» اشاره کالدرون البته به شکست پرسپولیس در تبریز و همچنین باخت به سپاهان در آزادی بود.

پرسپولیس در زمان حضور برانکو هرگز در تبریز به تراکتور نباخته بود و حتی در ۸ بازی هم سپاهان نتوانسته بود سرخپوشان را شکست دهد. حالا و در این شرایط به نظر می‌رسد که کالدورن می‌تواند ادعا کند که با پیروزی مقابل ذوب‌آهن توانسته کاری را انجام دهد که برانکو هرگز نتوانسته بود در آن پیروز شود.

بیشتر بخوانید: واکنش نبی به جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس و شایعات اخیر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 6087295

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند