Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:27:29 GMT

ثبت ۳۷ اثر تاریخی در مسیر ریلی شمال

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۴۰۳

ثبت ۳۷ اثر تاریخی در مسیر ریلی شمال

مهدی ایزدی در حاشیه نشست با مدیرکل راه آهن شمال در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آثار ملی مسیر راه آهن شمال معرفی می شود افزود: معماری و جاذبه های طبیعی، این محور تاریخی را به یکی از مقاصد مهم گردشگران به استان مازندران تبدیل کرده است.

وی افزود: مقوله ثبت با وجود اهمیت فراوان آن، همچنان نیازمند معرفی و فرهنگ سازی در بین مردم جامع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون میراث فرهنگی مازندران با اشاره وجود ۳۷ اثر ثبتی در مسیر راه آهن شمال گفت: معرفی این آثار، یکی از برنامه های مهم و مشترک راه آهن شمال و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خواهد بود.

ایزدی گفت: برنامه ریزی برای ثبت ملی تونل های این محور تاریخی آغاز شده است.

وی همچنین با اشاره به همکاری خوب اداره کل راه آهن شمال در جریان بازدید ارزیابان یونسکو جهت ثبت جهانی این محور، گفت: تعامل خوبی جهت معرفی آثار ثبت ملی راه آهن شمال کشور صورت گرفته است

کد خبر 4790882

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی مازندران راه آهن شمال ساری انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بسیج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا مشهد هفته بسیج تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، رستگاری با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، افزود: محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 
وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان