Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@14:55:26 GMT

آیا دلار ۴۵۰۰ تومانی واقعیت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۴۱۹

آیا دلار ۴۵۰۰ تومانی واقعیت دارد؟

در حالی که نرخ ارز تامین کالای اساسی در بودجه سال آینده ۴۲۰۰ تومان اعلام شد، ولی امروز صحبتی از علی ربیعی سخنگوی دولت منتشر شد که نرخ دلار را برای سال آینده۴۵۰۰ تومان اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، طی چند هفته گذشته، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره قیمت دلار در  لایحه بودجه سال ۹۹  گفت: قیمت دلار برای کالاهای اساسی در لایحه بودجه ۹۹ همچنان چهار هزار و ۲۰۰ تومان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ارز ۴۲۰۰ تومانی ۴۵۰۰ تومان می‌شود

این در حالی است که امروز صحبت هایی از علی ربیعی سخنگوی دولت مبنی بر تامین کالای اساسی با ارز ۴۵۰۰ تومانی در فضای رسانه‌ای در حال انتشار است.

در این رابطه یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه، ضمن رد صحبت های ربیعی نرخ ارز را در بودجه سال آینده همان ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین نرخ دلار بودجه ۹۹ سازمان برنامه و بودجه ارز ۴۲۰۰ تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۲۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو

به گزارش خبرگزاری مهر روابط عمومی بانک مرکزی در اطلاعیه میزان تخصیص ارز به کالاهای اساسی را اعلام کرد. براین اساس طی فروردین ماه سال جاری، ۶۲۱ میلیون دلار ارز جهت واردات کالاهای اساسی و دارو با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین شد که ۵۴۸ میلیون دلار آن بابت کالاهای اساسی و کشاورزی شامل اقلام گندم، دانه‌های روغنی نهاده‌های دامی بوده است.

لازم به ذکر است طی این مدت تأمین ۶۹ درصد نیازهای وارداتی صنایع مختلف کشور با دلار ۴۱,۰۰۰ هزار تومان (ارز نیمایی) صورت گرفته است. ۲۷ درصد واردات که مربوط به کالاهای اساسی و داروست، با نرخ دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین می‌شود.

نیازهای بخش خدمات هم، که حدود ۴ درصد است، با نرخ ۴۳ هزار تومان تأمین می‌شود. میانگین وزنی ارز تأمین شده نیز عدد ۳۷,۵۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

کد خبر 6084349 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • بانک مرکزی : توقف تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی کذب است
  • چین ۴۵۰۰ شرکت هوش مصنوعی دارد
  • تخصیص ۶۲۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو