Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستغیب گفت: طرح آموزشی رایگان برای زنان سرپرست خانواده در فارس به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده معصومه دستغیب» با اشاره به طرح آموزشی رایگان برای زنان سرپرست خانوار گفت: این طرح با هدف مهارت آموزی برای زنان سرپرست خانوار از آموزش های رایگان فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس افزود: تفاهم نامه آموزشی برای زنان سرپرست خانوار در استان طی یک همکاری 2 جانبه میان معاونت زنان استانداری فارس و سازمان آموزش فنی حرفه ای به اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح آموزشی یک هزار زن سرپرست خانوار در استان از امکان شرکت در دوره های مهارت اموزی که متعاقبا به ایجاد اشتسغال زایی برای آنها منجر می شود، برخوردار خواهند شد.

دستغیب ادامه داد: در طرح های آموزشی در نظر گرفته شده این تفاهم نامه مواردی همچون مهارت فروش، کسب و کار در فضای مجازی و ... به زنان سرپرست خانواده آموزش داده می شود.

وی تاکید کرد: طرح آموزشی مذکور از سال قبل شروع شده است و علاقمندان به شرکت در آن می توانند از طریق فرهنگ سراها، اداره کل فنی و حرفه ای استان و شهرداری ها برای کسب مهارت مورد نظر خود اقدام کنند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی مسجد دانشجو انتخابات مجلس استان بوشهر خبرگزاری شبستان آموزش فنی حرفه ای استانداری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل افسانه جهانی در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت اظهار کرد: با توجه به آغاز اجرای طرح بیمه زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان، این طرح به تمامی شهرستان‌های استان اردبیل ابلاغ شده و بانوان دارای شرایط، از تمامی مزایای بیمه اعم از بازنشستگی، نقل و انتقال سابقه و... بهره‌مند خواهند شد.
وی با اشاره به برگزاری دوره تربیت کنشگر جمعیت در اردیبهشت سال جاری افزود: این دوره در آغاز برای ۲۰۰ نفر برگزار و ۴۰ نفر از افراد توانمند از این تعداد شناسایی می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: برای نفرات منتخب و افراد دارای استعداد کنشگری، دوره تکمیلی برگزار می‌شود و این افراد در سطح استان اردبیل در حوزه جمعیت و فرزندآوری فعالیت خواهند داشت.
جهانی با یادآوری راه‌اندازی مرکز نفس در سال گذشته، هدف از تأسیس این مرکز را آگاهی‌بخشی به افراد و مادران برای پیشگیری از سقط جنین عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا دوره حمایت از حیات جنین نیز امسال برای بهورز‌ها و رابطان مردمی جمعیت برگزار و هستی‌شناسی جنین تشریح می‌شود.
وی با تأکید بر مشارکت مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و بیان ضرورت‌های فرزندآوری و جوانی جمعیت و همچنین تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها برای سال جاری شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی