Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفعت الله حمزه ئی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در همین راستا حدود پنج هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی نیز باقی مانده که باید به زودی پلاک گذاری شوند.

وی اظهار داشت: طرح ملی شماره گذاری تراکتورهای کشاورزی با هدف هویت بخشی و ساماندهی به ماشین آلات کشاورزی و مدیریت مصرف بهینه سوخت اجرا شده است.

حمزه ئی اضافه کرد: این طرح با همکاری پلیس راهور در همه مناطق سطح استان به طور مستمر ادامه دارد و تمامی دستگاه های تراکتور و کمباین فاقد پلاک موجود در استان دارای پلاک خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جلسات برنامه ریزی پلاک گذاری در سازمان جهاد کشاورزی با مشارکت پلیس راهور، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه برگزار می شود و مدیران شهرستان ها به عنوان مسئول اجرای طرح در حوزه جغرافیایی هر شهرستان و نماینده ویژه پلاک گذاری از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان تعیین شده اند.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا کشاورزی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا کشاورزی استان قزوین پلیس راهور ناجا کشاورزی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پلیس راهور، روابط عمومی پلیس راهور اعلام کرد: بارش باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس گزارش شده است.

­

در آزادراه قزوین _ کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرشهر به علت بارش باران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

­

به علت بارش سنگین باران و سیلاب، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از جمله محور خرم آباد – پلدختر، محور جاسک - بشاگرد (پل شریفی)، محور بشاگرد (رودان_زیارت علی)، محور بندرخمیر_بندر لنگه (کنخ)، محور فنوج - کتیچ، محور چاهان – زرآباد و محور دلگان – بمپور تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

­

راهداران و دستگاه‌های خدمات رسان درحال بازگشایی مسیر‌های مسدود شده هستند.

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد