Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده اولاد قباد روز شنبه در حاشیه ثبت نام در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران افزود: ۱۰۰ درصد با شفافیت مالی نمایندگان موافقم و حتی می گوییم اگر شورای نگهبان عده ای را رد صلاحیت می کند دلیل ان را اعلام کند.

وی اذعان کرد: امیدوارم همه نمایندگان در دیدگاه هدف اصلی شان حفظ منافع ملی و همچنین مصالح عمومی مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولاد قباد اضافه کرد: امام راحل فرموده اند که میزان رای ملت است مردم هر تصمیمی که بگیرند به آنان احترام می گذاریم.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: امیدوارم برای اینکه ما ارتقای جایگاه نظام اسلامی را داشته باشیم مردم همانطور که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند و با همدلی و همبستگی و همراهی پیش آمده اند این بار نیز پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی و همبستگی ملی بین همه دیدگاه ها و سلایق بتوانیم بر اساس منافع ملی اقدام کنیم و حافظ منافع ملی و مصالح عمومی باشیم.

اولاد قباد عملکرد زنان در مجلس دهم را قابل قبول ارزیابی کرد و ثمره آن را تصویب قوانینی در حمایت از زنان و خانواده و تحکیم جایگاه آن برشمرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فرمانداری تهران حقوق زنان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فرمانداری تهران حقوق زنان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی فرمانداری تهران حقوق زنان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!