Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:02:26 GMT

تمامی محور‌های ارتباطی ارومیه باز است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۵۹۴

تمامی محور‌های ارتباطی ارومیه باز است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،بارش برف از بامداد امروزشنبه در ارومیه آغاز و موجب خوشحالی مردم و کشاورزان این منطقه شده و با وجود بارش برف تردد در تمامی محور‌های ارتباطی جریان دارد

حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: براساس اطلاعات دوربین‌های مرکز مدیریت راه‌ها و اعلام راهداران محور‌های ارومیه-اشنویه، ارومیه-بند-راژان-زیوه، ارومیه-هشتیان-سرو، ارومیه-قوشچی، ارومیه-انهر-موانا-چهارده شهید برفی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تلاش راهداران تمامی محور‌های اصلی و فرعی باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

این مقام مسئول ادامه داد: با بیان اینکه کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱، ارتباط برقرار کرده تا بتوانند سفر‌های خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و سفری ایمن داشته باشند.

حبیب زاده یادآور شد: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی سرمای شدید در سال جاری این اداره به عنوان یکی از دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات عمومی، از آمادگی لازم برای پیشگیری از هرگونه خطرات احتمالی ناشی از حوادث غیرمترقبه برخوردار است.

هم اکنون اکیپ‌های راهداری فعال در محور‌های اصلی و فرعی با اکیپ‌های گشتی و سایر راهداران حاضر در راهدارخانه‌ها و نیز با اکیپ مکانیکی رایگان و سیار در محور‌ها به مسافران و رانندگان عبوری در مسیر‌های ارتباطی خدمات ارائه می‌دهند.

وی درخصوص عملیات راهداری زمستانی سال ۱۳۹۸ در بخش تجهیز راهدارخانه‌ها و ماشین آلات اظهار داشت: امسال ۶۷ دستگاه انواع خودرو‌های راهداری در ۷ راهدارخانه ثابت و سیار حوزه استحفاظی شهرستان ارومیه در محور‌های ارتباطی و گردنه‌های برف‌گیر مستقر بوده و مشغول عملیات راهداری هستند.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از هشت و نیم میلیون تردد در محور‌های کرمانشاه

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی راهداری (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا پایان روز گذشته (هشتم فروردین) بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده، گفت : از این میزان ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سبک و ۹۸۰ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، محور بیستون - کرمانشاه را پرترددترین محور در این ایام اعلام کرد و افزود: کمترین تردد را نیز در محور قصرشیرین-سرپل‌ذهاب داشتیم.

وی از جابه‌جایی نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از ۶۰۰ هزار مسافر وارد استان شدند، بیش از ۵۸۰ هزار نفر از استان خارج شدند و بیش از ۴۷هزار نفر نیز درون استان جابه‌جا شدند.

کهریزی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین و پایان موج بازگشت مسافران خبر داد و ادامه داد: ۴۹ اکیپ راهداری و ۴۵۰ نیرو در طرح نوروزی پای کار هستند.

وی با بیان اینکه رصد و گشت‌زنی در محور‌های استان به صورت شبانه‌روزی توسط گشت‌های راهداری انجام می‌شود، از مردم خواست قبل از سفر برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از هشت و نیم میلیون تردد در محور‌های کرمانشاه
  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفر‌های نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محور‌ها
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی استان
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان
  • بازگشایی محور جنگل گلستان - چمن بید