Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت روز دانشجو با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از دانشجویان فعال در زمینه های فرهنگی، علمی، ورزشی، عفاف وحجاب، قرآنی و بسیجی واحد جزیره هرمز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جزیره هرمز، دکتر « احسان کامرانی »، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  هرمز در این آیین ضمن گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: هویت ۱۶ آذر استکبار ستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در راس استکبار جهانی قرار دارد، افزود: اگر کسی درصدد تحریف این ماهیت باشد، به دانشجویانی که در سال ۱۳۳۲ به شهادت رسیدند دهن کجی کرده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اذعان به اینکه صحیح نیست که در روز مبارزه با استکبار جهانی، عده ای به شکلی رفتار کنند که مطابق با منافع استکبار باشد، تصریح کرد: امروز در سایه بیداری دانشجویان، اجازه چنین رفتاری را به عده محدودی از عناصر خود فروخته و مذور داده نمی شود.

 

وی با ذکر این نکته که دشمنان اسلام و نظام همواره به دشمنی خود ادامه می‌دهند و فقط شیوه مبارزه در زمان‌های گوناگون متفاوت است، گفت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی پا به صحنه گذاشته است و با توجه به این وضعیت، ضروری است که دانشجویان با مطالعه و رصد اخبار شناخت و بصیرت خود را افزایش دهند.

 

کامرانی با اشاره به اینکه دانشگاه باید مرکزی برای تربیت دانشجویانی دارای روحیه همه جانبه نگر باشد، اظهار کرد: رسالت دانشجو، تنها پرداختن به مسائل سیاسی نیست بلکه باید به همه ابعاد توامان بپردازد.

 

وی با بیان اینکه آینده نظام اسلامی نیازمند نیروهای با اخلاق، متعهد و نخبه است که این افراد باید در دانشگاه‌ها تربیت شوند، عنوان کرد: بنابراین گفتمان دانشگاه‌ها باید گفتمان علمی و فرهنگی است.

 

گفتنی است؛ دراین آیین از ۲۰ نفر از برترین های علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی جزیره هرمز با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد روز دانشجو مسجد نماز جمعه انتخابات مجلس دانشجو مجلس شورای اسلامی مسجد 16 آذر روز دانشجو جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و چلسی در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

لئاندرو تروسار در دقیقه چهار، بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاورتز در دقایق ۵۷ و ۶۵ گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی کد خبر 747375

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی