Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@17:45:31 GMT

بررسی استیضاح وزیر نفت در کمیسیون انرژی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۶۵۵

بررسی استیضاح وزیر نفت در کمیسیون انرژی

استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت روز یکشنبه در هفته جاری در کمیسیون انرژی بررسی خواهد شد، همچنین نمایندگان این کمیسیون عملکرد بودجه سال ۹۸ وزارت نیرو و سازمان انرژی اتمی را بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه (17 تا 19 آذر) به شرح زیر است:

 

روز یکشنبه در کمیسیون انرژی استـیضاح بیژن زنگـنه وزیر نفت مسـتند به ماده (221) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین روز دوشنبه انتخاب و معرفی 3  نفر از اعضای کمیسیون انرژی جهت عضویت در کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 99 کل کشور در اجرای ماده (41) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و بررسی لایحه بودجه سـال 99 کل کشور و عملکرد بودجه سال 98 در حوزه وزارت نفت در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

 

نمایندگان در سه شنبه نیز لایحه بودجه سـال 99 کل کشور، عملکرد بودجه سال 98 در حوزه وزارت نیرو و عملکرد بودجه سال 98 در حوزه سازمان انرژی اتمی ایران بررسی خواهند کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد دانشجو مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان روز دانشجو خطبه های نماز جمعه نماز جمعه استیضاح زنگنه کمیسیون انرژی استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟

سپهر دادجوی توکلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جلسه ۶۵۳ شورای رقابت با حضور وزیر صمت و معاونان وزیر تشکیل شد که موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی مرکز ملی رقابت افزود: وزارت صمت به عنوان تنظیم‌گر فنی، مجری دستورالعمل‌های مختلف شورای رقابت در موضوعات متنوعی نظیر فولاد، استایرن منومر، روغن پایه، خودرو و… است.

توکلی با تاکید بر نقش وزارت صمت در فضای اقتصاد و کسب و کار کشور، گفت: با توجه به مصوبه ۶۳۳ شورای رقابت که اصلاح دستورالعمل ۵۴۳ تنظیم بازار خودرو است و نقش اجرایی پررنگ‌تری برای تنظیم‌گری فنی در نظر گرفته شده، در خصوص این بازار هم بحث و گفت و گوهای مهمی صورت گرفت و با توجه به نقش نظارتی شورای رقابت در مورد نحوه اجرا و چالش‌های پیش رو تبادل نظر شد.

وی تاکید کرد: باید در اجرای دستورالعمل شورای رقابت، به وزارت صمت کمک شود و این وزارتخانه مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند نقش خود را به نحو احسن اجرایی کند.

توکلی تصریح کرد: همچنین این جلسه در راستای نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل شورای رقابت بود تا کمک کنیم نقص‌ها به خصوص در حوزه افزایش تولید مرتفع شود زیرا تنها راه کاهش قیمت در بازار، افزایش تولید است.

سخنگوی شورای رقابت گفت: نقدهای جدی در حوزه واردات وجود دارد که طبق صحبتی که رئیس سازمان توسعه تجارت در جلسه انجام داد، مشخص شد که اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده و این رویه استمرار خواهد داشت.

کد خبر 6080183 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواسط اردیبهشت مشخص می‌شود
  • کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس