Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک صنعتگر گفت: «اعتمادبه‌نفس موتور محرک موفقیت هر جامعه است، اگر اعتمادبه‌نفس را در نسل جوان و به‌ویژه دانشجویان پایه‌گذاری و تقویت کنیم، آینده کشورمان را بیمه کرده‌ایم.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، محمدرضا جبار‌زارع صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد، گفت: «احترام به قشر دانشجو و دانشگاه و کرامت آنها، مسیر توسعه را هموار می‌سازد و باعث ازدیاد اعتمادبه‌نفس و استقلال کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «دانشگاه و دانشجو برای هر کشور همه چیز است. این دانشجویان هستند که اعتلا، سربلندی و فردای هر کشور را تضمین می‌کنند و رقم می‌زنند. آینده هر مملکتی را می‌توان از روی خصوصیات دانشجویان و دانشگاهیان امروز حدس زد.»

 رئیس گروه صنعتی همگام عنوان کرد: ««دانشجو به معنای طالب علم بوده و طالب علم به معنای دانشجو. دانشجوی ایرانی به معنای قشر جوان، پرانگیزه و پرانرژی است. ما باید در دانشگاه محیط علمی پرنشاط و فعال و پویا برای رشد جوانان فراهم کنیم؛ چراکه با فراهم کردن این شرایط، پایه‌های انقلاب را برای نسل‌های آینده محکم و استوار ساخته‌ایم.»

جبارزارع اضافه کرد:‌‌ «دانشجویان در این محیط است که به جستجوی علم، پژوهش، فرهنگ و... می‌روند و علاوه بر آموزش مهارت‌های فکری و عملی، تهذیب اخلاق و تحصیل علم کرده و خود را برای ساختن آینده و ایرانی آباد مهیا می‌کنند. دانشجویان باید تلاش کنند که هوش تجاری و عقل و تدبیر را از یک‌سو و دانش و دانشگاه را از سوی دیگر برای دستیابی به موفقیت در نظر داشته باشند.»

به گزارش آنا، در این مراسم از دانشجویان برتر علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و... با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان