Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب عنوان سوم آسیا و سهمیه پارالمپیک به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

 در آخرین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه در تایلند، تیم ملی مردان ایران با نتیجه ۶۶ بر ۵۵ مقابل تیم ملی ژاپن به پیروزی رسید و نشان برنز این رقابت ها را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان کشورمان پیش از این در دور مقدماتی، مقابل تیم‌های ملی چین، تایلند و کره جنوبی به پیروزی رسیده و نتیجه را به ژاپن و استرالیا واگذار کرده بودند.

همچنین روز پنجشنبه با پیروزی برابر تیم چین و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر رقابت ها، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند.

بانوان بسکتبال با ویلچر کشورمان نیز روز گذشته و در آخرین دیدار خود برابر تیم افغانستان به پیروزی رسیدند و با ایستادن در جایگاه پنجم مسابقات به کار خود پایان دادند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم در بخش بانوان و چهارده تیم در بخش مردان به میزبانی کشور تایلند برگزار شد که در بخش آقایان چهار سهمیه و در بخش بانوان نیز سه سهمیه پارالمپیک توزیع گردید.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آسیا پارالمپیک بسکتبال با ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های باشگاهی فوتبال در آسیا از سال آینده با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد که شامل لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان ۲ (ACL۲) خواهد بود و دیگر خبری از لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی نخواهد بود.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره توضیح داد: تیم‌های اول و دوم فصل بیست و سوم لیگ برتر جواز حضور در لیگ نخبگان برای فصل آینده را بدست خواهند آورد و تیمی که بتواند قهرمان جام حذفی این فصل شود، به پلی‌آف خواهد رفت.

او ادامه داد: تیم سوم جدول هم به لیگ قهرمانان ۲ می‌رود و در مجموع حداکثر فوتبال ایران برای سال آینده در رقابت‌های باشگاهی در آسیا، چهار نماینده خواهد داشت. همچنین تیمی که در پلی‌آف لیگ نخبگان نیز از حریف خود شکست بخورد وارد لیگ قهرمانان ۲ می‌شود.

مهدی در حالی این صحبت را مطرح کرده که پیش از این و به دلیل صعود العین امارات به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد سهمیه‌های ایران در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در آسیا کاهش یافته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • بسکتبال با ویلچر ایران از پارالمپیک ۲۰۲۴ بازماند
  • پایان رویای پارالمپیک‌ برای بسکتبال با ویلچر
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر از کسب سهمیه پارالمپیک بازماند
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود
  • رقابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک