Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رضایی شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر تیراندازی باکمان خوزستان ۱۵ و ۱۶ آذرماه به صورت متمرکز و با حضور ۴۴ ورزشکار در قالب ۶ تیم به میزبانی هیات تیراندازی باکمان خوزستان در سالن مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه و شهرسازی واقع در اهواز برگزار شد.

وی افزود: هیات تیراندازی با کمان امیدیه، هیات تیراندازی باکمان دزفول، نفت امیدیه، مجتمع تفریحی کرانه، هایپرمارکت شنبدی و آذرخش امیدیه تیم های حاضر در این رقابت ها بودند که در پایان به نفرات برتر مدال قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات تیراندازی با کمان خوزستان با بیان اینکه مسابقات در مسافت ۱۸ متر و در ۲ رشته ریکرو و کامپاند در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: در بخش ریکرو آقایان تیم های هیات تیراندازی باکمان دزفول، هیات تیراندازی باکمان امیدیه و مجتمع تفریحی کرانه عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش کامپاند آقایان هیات تیراندازی باکمان امیدیه، مجتمع تفریحی کرانه  و هیات تیراندازی باکمان دزفول عنوان اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رضایی گفت: در بخش ریکرو بانوان تیم های مجتمع تفریحی کرانه، نفت امیدیه و هیات تیراندازی باکمان امیدیه اول تا سوم شدند همچنین در بخش کامپاند بانوان تیم‌های مجتمع تفریحی کرانه، هیات تیراندازی باکمان دزفول اول و دوم شدند. در این بخش نفر سوم به حدنصاب نرسید.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد گفت: معتقدیم برگزاری مسابقات لیگ به رشد و توسعه تیراندازی باکمان استان کمک کرده و باعث ایجاد انگیزه نزد تیراندازان می شود. 

رییس هیات تیراندازی باکمان خوزستان گفت: پس از سال‌ها که هیات تیراندازی با کمان استان در شرایط خوبی قرار نداشت، با هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، نقطه عطفی در این رشته ورزشی رقم خورد و در تلاش هستیم تا شرایط بهتری برای این رشته به وجود آوریم.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ، نویدی برای تیراندازی باکمان خوزستان است گفت: امیدوارم در آینده با فعالیت هیات های شهرستانی شاهد اتفاقات بهتری باشیم و در ادامه نیز برای حضور نمایندگان استان در تیم‌های ملی تلاش بیشتری صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز تیراندازی با کمان نوجوانان جوانان جهانی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز ورزشی خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ این جشنواره سالانه با هدف کمک به توسعه فرهنگی منطقه دلوار به همت دکتر بشیر علوی استاد دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود.

علوی می‌گوید: فراخوان جشنواره آبان سال ۱۴۰۲ در دو بخش داستان و شعر و در سه رده سنی منتشر شد.

به گفته اسن استاد دانشگاه در مجموع ۵۱ داستان وشعر به دبیرخانه جشنواره رسید که در پایان ۲۱ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

 این طرح مبتکرانه فرهنگی با هزینه شخصی دکتر علوی و با هدف تشویق جوانان در عرصه شعر و داستان برگزار می‌شود.

بشیر علوی متولد ۱۳۵۴ اهل روستای جائینک بخش دلوار و دانش آموخته و مدرس ادبیات فارسی است که ۳ دهه است در حوزه ادبیات فعالیت دارد و ۱۵ سال است که افزون بر تدریس به پژوهش در زمینه ادبیات هم مشغول است بیشتر پژوهش‌های او در حوزه نقد و نسخه شناسی است.   علوی کارشناسی خود را در دانشگاه خوارزمی تهران، کارشناسی ارشد را در دانشگاه یزد و دکترا را در دانشگاه شیراز گذرانده و از اواخر ۸۰ به نویسندگی روی آورده است.

تا کنون ۱۰ اثر از وی منتشر شده است.

شناخت نامه شعر زنان، دیوان وصلی سمرقندی، منظومه نو یافته، دیوان اشعار علامه بلادی، از جوئینک تا گوئینک، بقیه النقیه، ضمیمه اللطیفه از جمله آثار منتشر شده وی است.

دیگر خبرها

  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس