Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@01:17:29 GMT

 مدیرعامل تبرک کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۸۰۴

بوستانی در ابتدا سراغ تولید گوجه‌فرنگی با برخورداری از بهترین واریته گوجه فرنگی و بذرهای اصلاح شده رفت. تولید را با جذب روزانه 200 تن گوجه‌فرنگی آغاز کرد. مقداری که در حال حاضر از مرز روزانه سه هزار تن فراتر رفته است.

مدیرعامل تبرک در راستای دستیابی به اهداف، مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع غذایی را از کشور ایتالیا که پیشرو در ماشین‌سازی صنایع غذایی است، تامین کرد و در اختیار تولید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای 10 هزار خانواده کشاورز، زمینه اشتغال‌ مولد را فراهم کرد تا به آنچه که در سر می‌پروراند جامه‌ی عمل بپوشاند.

علیرضا بوستانی به عنوان مدیرعامل تبرک سعی کرد در تولید مواد غذایی تبرک، صداقت در عمل و حفظ و ارتقای کیفیت را در اولویت قرار دهد. از این‌رو مواد افزودنی را به چرخه‌ی تولید راه نداد تا هموطنانمان که شایسته‌ی بهترین‌ها هستند محصولی در خور مصرف کنند.

سهم تبرک از صنعت رب ایران بعنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در سطح جهان، فرآورده‌ای با ارزش‌های غذایی و کیفی برتر است.

استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در تولید، محصولات تبرک را از سایرین متمایز کرده است. بهره‌مندی از تکنولوژی تغلیظ به روش فالینگ فیلم از دلایل حفظ ویتامین‌ها، لیکوپن‌ها و حفظ طعم گوجه‌فرنگی تبرک است. در این تکنولوژی، تغلیظ رب گوجه‌فرنگی در دمای 75 درجه تحت خلاء اتفاق می‌افتد و به این ترتیب، ارزش غذایی ماده اولیه حفظ می‌شود. بعد از مرحله پاستوریزاسیون، در فرآیندی کاملا اسپتیک، رب تبرک در شرایط بهداشتی عاری از هرگونه آلودگی بسته‌بندی می‌شود.

دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی گواه اعتبار و ارزش کیفی و مطلوبیت برند تبرک نزد مصرف‌کنندگان داخل و خارج کشور و گواه صادق کیفیت برتر این محصولات است.
2121

کد خبر 1328602

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا استان کردستان دونالد ترامپ مارک ویلموتس بازار طلا و ارز تیم ملی فوتبال ایران تعهدات ایران در برجام باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جهش داشت و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصد در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت طی سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از  ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده در صنعت نفت انجام شده تا در سال جاری نیز جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته رکوردهای خوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳