Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجم فرونشست زمین در دشت ورامین بالاست و براساس اعلام معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور، بخش‌هایی از این دشت سالانه 24سانتی‌متر فرونشست دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پیمان بکتاش، معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور اعلام کرد: 800 کیلومترمربع از اراضی ورامین تحت‌تأثیر بیشترین نرخ فرونشست است. حدود 670هزار نفر از جمعیت این منطقه و همچنین 21کیلومتر از خط راه‌آهن نیز تحت‌تأثیر فرونشست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرهای فرون‌آباد، قرچک، ورامین، پیشوا و جوادآباد بیش از دیگر مناطق ورامین تحت‌تأثیر پدیده فرونشست قرار دارند.

وی گفت : تهدید شدن خطوط راه‌آهن تهران - قم و تردد حدود هر 15دقیقه یک‌بار قطار باری یا مسافری نیز نگرانی‌ها از پدیده فرونشست در دشت ورامین را افزایش داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین قم معاون برنا فرونشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و دستگیری متهم کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: ۱۸ مالباخته شناسایی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سرهنگ حسین یاراحمدی در حاشیه حضور مالباختگان ورامینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد کلاهبرداری که در دو سال اخیر با جعل اسناد املاک اقدام به فروش تقریباً 2400 متر مربع از زمین‌های غیر به افراد مال باخته کرده بود با تدابیر فرماندهی انتظامی استان و تلاش همکارانم در اداره مبارزه بل مواد مخدر شناسایی شد

وی افزود: در مجموع از تعداد 18 نفر مالباخته مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان وجه نقد دریافت شده بود که توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی شدم و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در ادامه گفت: تاکنون 18 نفر به پلیس آگاهی ویژه شرق در خصوص این پرونده مراجعه کردند که از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت وجود موارد مشابه به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متهم با اسناد جعلی و به صورت وکالتی این اراضی را واگذار کرده بود و مالک نبود و مالباختگان جهت تفکیک و دریافت سند دریافت مجوز ساخت به شهرداریان مراجعه کرده و متوجه شده بودند که کلاهبرداری صورت گرفته لذا با تشکیل پرونده و شکایت از متهم که به دلیل اقدام به فروش مال غیر نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد.

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

یاراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود پیش از پرداخت وجوه نقد برای خرید املاک حتماً استعلام املاک از مراجع رسمی گرفته شود سپس اقدام به واریز وجه کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین
  • تأثیر آب و سرکه سیب در کاهش وزن + فیلم
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین