Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجور افزایش یک میلیارد سهم یک شرکت بیمه‌ای حاضر در بورس اوراق بهادار صادر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیانیه موضوع ماده 22 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی در مورد درخواست افزایش سرمایه شرکت بیمه سامان صادر شد.

براساس این بیانیه، افزایش سرمایه بیمه سامان به تعداد یک میلیارد سهام به مبلغ هزار میلیارد ریال براساس هر سهم عادی هزار ریالی از سوی بورس اوراق بهادار تهران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش توجیهی مورخ 17 شهریور 98 هیات مدیره بیمه سامان در مورد افزایش سرمایه از 1500 میلیارد ریال به 2500 میلیارد ریال تهیه شده و امروز در سامانه کدال منتشر شد.

ثبت اوراق بهادار نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به منظور ح صول اطمینان از رعایت مقررات قانونی و م صوبات سازمان و شفافیت اطالعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت ها یا طرحهای مرتبط با اوراق بهادار توسط سازمان بورس و اوراق بهادار نیست.

سرمایه‌گذاران برای اطلاعات مالی بیشتر می‌توانند به نشانی سایت کدال از اینجا+بیانیه ثبت اصلاح شده افزایش سرمایه بساما  + و اینجا + گزارش توجیهی بساما+ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه بورس جمهوری اسلامی سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شهریور ماه سال گذشته بود که ولی الله سیف رئیس کل پیشین بانک مرکزی طی صحبت هایی از صورت های مالی یک بانک گفت که گویا در آن دستکاری هایی صورت گرفته بود. او گفت: یک بانک ۱۰ هزار میلیارد تومان سود نشان داده بود که با اعمال شرط گزارش حسابرسی تبدیل به ۲۰ هزار میلیارد زیان می‌شد. یکی از وزرای دولت قبل، حسن روحانی را از سقوط شاخص بورس ترساند و رئیس جمهور سابق نگذاشت بانک مورد حسابرسی درست قرار بگیرد!  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IsV

دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟