Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مددی، مدیر تیم فوتبال سایپا تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر و اشتباهات داوری علیه سایپا بیان کرد: تیم ما تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر و دیدار با شاهین در جام حذفی از ناحیه داوری دچار ضرر و زیان فراوانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه از ۱۴ بازی، هفت دیدار داوری به ضرر سایپا بوده نشان می‌دهد ناداوری‌ها به این تیم جوان آسیب زده است. از ریاست محترم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران درخواست ویژه دارم تیم‌های بی هوادار مانند سایپا اینگونه مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.

او افزود: سایپا تیم کم هواداری است و نباید مورد بی مهری قرار بگیرد. تیم ما جوان است و باشگاه سایپا برای تیم فوتبالش فلسفه دارد. این فلسفه استعدادیابی، کشف استعداد‌ها و معرفی به فوتبال ملی است. اگر قرار باشد فلسفه باشگاه سایپا شکست بخورد، بی شک تیم‌های ملی هم در سال‌های آتی دچار مشکل می‌شوند. انتظار داریم کمیته داوران در انتخاب داور برای بازی‌های سایپا دقت نظر بیشتری داشته باشند و اینگونه نباشد که به دلیل جوانی تیم ما داوران کم تجربه برای بازی‌های ما انتخاب شوند.

مددی تصریح کرد: خیلی عجیب است کمیته داوران برای برخی بازی‌های این فصل سایپا از داورانی استفاده کرده که برای اولین بار در لیگ برتر سوت می‌زدند. طبیعی است این موضوع تیم ما را دچار مشکل کرده است.

بیشتر بخوانید: شاه علی دوست: اشتباهات داوری به ضرر سایپا تکرار می‌شود/ تیم مان ضعیف نیست

مدیر تیم سایپا تهران درباره برنامه‌های باشگاه برای تقویت این تیم در نیم فصل اظهار داشت: برای تقویت تیم در نیم فصل برنامه‌های زیادی داریم. ابراهیم صادقی فهرست بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده و در حال بررسی و جذب بازیکنان مدنظرمان هستیم.

او درباره اینکه شنیده می‌شود باشگاه سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان میلیاردی است، گفت: رفتن سراغ بازیکنان میلیاردی در فلسفه باشگاه نیست. دنبال استعداد‌ها هستیم و می‌خواهیم آن‌ها را پرورش بدهیم. قصد ما این است در نیم فصل از بازیکنان باتجربه تری استفاده کنیم، اما این موضوع به معنی جذب بازیکن میلیاردی نیست.

انتهای پیام/

اظهارات جدید مدیر تیم سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • سوت سرنوشت
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)