Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش بیش از 430 نیروی راهداری در جاده‌های کرمانشاه برای بارندگی‌های پیش رو خبر داد.

فریبرز کرمی با اشاره به پیش‌بینی‌هایی که برای بارش برف و باران در استان طی روزهای اخیر انجام شده، از آماده‌باش تمام امکانات و نیروهای راهداری در جاده‌های استان یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 48 راهدارخانه و 430 نیروی راهداری در قالب اکیپ‌های مختلف در راهدارخانه‌ها آماده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری افزود: 285 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از جمله ۳۷ دستگاه کامیون نمک‌پاش و برف‌روب، ۶۵ دستگاه برف‌روب، ۴۱ دستگاه نمک‌پاش، چهار دستگاه برف‌خور، ۴۶ دستگاه گریدر، ۲۶ دستگاه بلدوزر و دو دستگاه تراکتور برف‌روب در استان آماده است.

به گفته این مسئول، در صورت مسدود شدن جاده‌ها به دلیل بارش برف و یا گرفتاری خودروها در برف، در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم برای بازگشایی جاده و باز کردن مسیر خودروها انجام خواهد شد.

کرمی از تامین شن و نمک مورد نیاز برای بازگشایی جاده‌ها نیز خبر داد و عنوان کرد: نزدیک به 40 هزار تن شن و نمک تامین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: آماده‌باش راهداری تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خود مردم نیز در این ایام باید نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند، گفت: در ایام بارندگی خودروها باید حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای استانی اجتماعی كرمانشاه آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • محور هراز بازگشایی شد