Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:21:02 GMT

فروش 3 میلیاردی بن در نمایشگاه کتاب زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۰۵۲

فروش 3 میلیاردی بن در نمایشگاه کتاب زنجان

معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در پنج روز برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان مبلغ 3 میلیارد و 220 میلیون ریال بن کتاب در زنجان فروخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برخی مسئولان از نمایشگاه کتاب بازدید کردند اما برخی ها نیز بازدیدی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزهای اول استقبال از نمایشگاه ضعیف بود، افزود: اما در روزهای آخر این نمایشگاه پربارتر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دیشب نیز به دلیل استقبال مردم دو ساعت وقت نمایشگاه تمدید شد اما تصمیمی برای تمدید مدت زمان نمایشگاه اخذ نشده است.

معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز 400 میلیون تومان بن برای نمایشگاه کتاب استان در نظر گرفته شده است، افزود: 3 میلیارد و 22 میلیون ریال تاکنون بن کتاب در نمایشگاه فروخته شده است.

قاسمی از کاهش 40 درصدی هزینه های برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته تلاش شد تا هزینه های اضافی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه برنامه اختتامیه برگزار نمی شود، افزود: نمایشگاه کتاب فرصتی برای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برای تهیه کتاب محسوب می شود.

به گزارش موج رسا،چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر و نمایندگی و ۱۵ ناشر در حوزه نشر الکترونیک با عرضه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین‌ المللی زنجان برگزار شد.

 برای این نمایشگاه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته ‌شده است که با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک شهر در نمایشگاه توزیع می‌ شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود