Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:39:42 GMT

پیروزی تیم بسکتبال آویژه خراسان در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۰۶۹

پیروزی تیم بسکتبال آویژه خراسان در مشهد

هفته دهم لیگ‌برتر بسکتبال برای نماینده مشهد درحالی با یک پیروزی ارزشمند همراه شد که شاگردان سرجان صرب در سالن سجاد میزبان اکسون تهران بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مشهدی‌ها در این دیدار به‌شدت از کمبود بازیکن رنج می‌بردند. صالح فروتن، ستاره مشهدی تیم، و مهدی افخمی به‌دلیل اتفاقات بازی با شیمیدر از همراهی تیمشان محروم بودند و علی آئینه‌چی، سجاد ابراهیمی و مجید صالحی مصدومان تیم بودند که نیمکت سرجان را خالی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پارسایی‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و باحمایت هواداران مشهدی در همان کوآرتر اول آتش به‌جان تهرانی‌ها انداختند. پیروزی ۲۱ بر ۹ در همان کوآرتر اول آن‌قدر هیجان‌انگیز بود که کسی فکرش را نمی‌کرد اکسونی‌ها در کوآرتر دوم و سوم بانتایج ۲۰ بر ۱۷ و ۲۲ بر ۱۴ از سد آویژه بگذرند و کار را سخت کنند، اما کوآرتر چهارم و برتری ۱۸ بر ۱۶ مشهدی‌ها، نتیجه نهایی را به سود آویژه رقم زد. 

با این حال تفاوت بازی و نتیجه را پرتاب ۳ امتیازی و ویرانگر عماد سلمانی، بازیکن جنوبی پارسا رقم زد؛ پرتابی که کار را در ثانیه‌های پایانی به‌سود مشهدی‌ها تمام کرد. نکته جالب توجه درباره عملکرد شاگردان ایووانویچ در آویژه، پیروزی‌های آن‌ها در ثانیه‌های پایانی و باامتیازات نزدیک در لیگ امسال است؛ اتفاقی که سال قبل برعکس آن محقق می‌شد و پارسایی‌ها در ثانیه‌های پایانی و با یک پرتاب ۲ یا ۳ امتیازی بازی را به حریفان واگذار می‌کردند. 

آویژه امسال و تا به اینجای فصل ۶ پیروزی و ۳ شکست را در کارنامه دارد که ۴ پیروزی برابر توفارقان، بندرعباس، شهرکرد و اکسون در ثانیه‌های پایانی به‌دست آمده است و تنها شکست پارسایی‌ها برابر شهرداری گرگان در ثانیه پایانی رقم خورده است. 

عملکردی که نشان می‌دهد سرجان راه پیروزی را به شاگردانش آموزش داده است. نماینده مشهد در لیگ‌برتر بسکتبال ۳ دیدار دیگر تا پایان نیم‌فصل و یک دیدار معوقه دارد؛ ۴ نبردی که ۲ تای آن ساده و ۲ تای دیگر دشوار است. 

بسکتبالیست‌های آویژه صنعت پارسا در ۴ بازی باقی‌مانده‌شان تا پایان نیم‌فصل، ۲ دیدار نسبتا آسان‌تر برابر مس کرمان و شهرداری قزوین قعرنشین دارند و ۲ دیدار سخت برابر مهرام و پالایش نفت که از مدعیان بالانشینی در جدول این فصل رقابت‌ها هستند. 

گفتنی است؛ تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا هم‌اکنون با ۱۵ امتیاز از ۹ بازی در مکان ششم جدول است و این هفته روز دوشنبه از ساعت ۱۶ باید در قزوین به مصاف شهرداری این شهر بروند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری لیگ برتر بسکتبال مشهد نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت

برایان دنیلسون و ویل آسپری در دیداری رویایی به مصاف هم رفتند

هوادران مدت زیادی در انتظار تماشای دیدار رویایی برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری در رویداد AEW Dyansty بودند و چه قبل و چه بعد از به صدا درآمدن زنگ آغاز این دیدار در تاریخ 21 آوریل هر دو کشتی گیر به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

طرفداری | در لحظات پایانی این دیدار هر دو ورزشکار در گوشه‌ای مجزا از رینگ ایستاده بودند و برای اجرای فن امضای خود آماده می‌شدند. سپس همزمان به سمت یکدیگر دویدند، اما این آسپری بود که به لطف سرعت عمل بیشتر خود توانست هیدن بلید را با موفقیت اجرا کند و بلافاصله آن را با تایگر درایور 91 همراه ساخت. پس از اجرای این فن خطرناک، برایان دنیلسون دچار آسیب دیدگی شد و داور مسابقه سعی در صدا کردن تیم پزشکی از کنار رینگ داشت که ویل آسپری بی توجه به این ماجرا یک هیدن بلید دیگر روی حریف خود اجرا کرد و توانست با موفقیت او را پین کند. ظاهرا آسپری متوجه مصدومیت برایان نشده بود!

اجرای تایگردرایور91 از ویل آسپری روی برایان دنیلسون و مصدومیت او
​​​

تیم پزشکی AEW بالای سر برایان رفتند و آسپری نیز با نگرانی از کاری که انجام داده بود سعی در بررسی وضعیت سلامت او داشت. تیم گزارشگری مدعی شدند که به دنبال اجرای تایگردرایور91 برایان روی گردن خود فرود آمده، اما آنچه که از دیدن صحنه آهسته مشخص شد چیز دیگری بود، چرا که برایان به وضوح از ناحیه شانه و نه گردن با زمین برخورد داشت. بنابراین به نظر می‌رسد که این مصدومیت واقعی نبوده و جزئی از سناریو تیم نویسندگان برای ادامه دادن استوری لاین این دو باشد. با این وجود، با توجه به سوابق مصدومیت برایان از ناحیه گردن و شانه تا رسیدن گزارش‌های جدید هواداران همچنان نگران سلامتی برایان دنیلسون هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • توماس توخل: تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست؛ این پیروزی پایانی خوب برای یک هفته عالی بود
  • ۱۹ دقیقه پایانی بازی نیمه تمام اودینزه و رم به پنج شنبه موکول شد