Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:22:57 GMT

ایسنای عزیزم همیشه با داشتنت به همه پُز داده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۰۹۲

مدیرمسوول و سردبیر نشریه ادبی «شوکران» در پیامی بیستمین سالروز تاسیس ایسنا را تبریک گفت و در روایتی کوتاه از خاطرات خود با این رسانه نوشت.

متن یادداشت پونه ندایی ـ مدیر مسوول و سردبیر نشریه ادبی «شوکران» و مدیر گالری «هو» ـ به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به شرح زیر است: 

«ایسنای عزیزم همیشه با داشتنت به همه پُز داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه آن موقع که تازه متولد شده بودی و من به عنوان خبرنگار افتخاری به لطف آقای حسن‌زاده، اخبار کتاب‌های در دست چاپ را با هزار دردسر از طریق دستگاه کهنه‌ام فکس می‌کردم، افتخار می‌کردم که برای خبرگزاری دانشجویان می‌نویسم. چه آن زمان که اخبار همایش‌های بین‌المللی سئول را با سرعت و گاهی قبل از خبرنگاران کره‌ای به لطف علیرضا بهرامی منتشر می‌کرده‌ای همیشه و همیشه به بودنت افتخار کرده‌ام. چراکه وقتی خبرنگاران خارجی کشورهای دیگر و حتی کره‌ای‌ها که به سرعت و رقابت در اطلاع‌رسانی مشهورند بعد از همایش مشغول ناهار خوردن بودند، من می‌توانستم میان جمع موبایلم را بالا ببرم و با افتخار بگویم گزارش من در ایران در ایسنا منتشر شده!

حالا بیست سال گذشته. بزرگ شده‌ای. جوان رشیدی هستی. آخر تو برای ما یک خبرگزاری ساده نیستی یک موجود زنده‌ای که نفس می‌کشی، برای خودت اصول و قاعده داری و برای کشورمان مایه سربلندی هستی. اما انتظار دارم روی اصول حرفه‌ای روزنامه‌نگاری بمانی و بپایی!»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز دانشجو ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی، چون جنابعالی افتخار می‌کند. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلا از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛‌ای پیک راستان خبر یار ما بگو...
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای