Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@00:45:19 GMT

محمد مساعد آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۰۹۶

محمد مساعد آزاد شد

محمد مساعد روزنامه نگار که چندی قبل بازداشت شده بود از زندان آزاد شد.

سایت جماران نوشت: محمد مساعد روزنامه نگار که چندی قبل بازداشت شده بود از زندان آزاد شد.

 شهریار شمس مستوفی، دبیر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران درباره بازداشت محمد مساعد، روزنامه‌نگار روز پنجشنبه به ایرناپلاس گفت: براساس پیگیری‌هایی که ما تا کنون انجام داده‌ایم، مشخص شده است که پرونده آقای مساعد به دادسرای فرهنگ و رسانه نرفته و در دادسرای جرایم اینترنتی بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس مستوفی همچنین ادامه داد: پدر آقای مساعد به تهران تشریف آورده‌اند و ما با همکاری ایشان در تلاش هستیم که به جزئیات پرونده‌شان دست پیدا کنیم. همچنین به ما گفته‌اند که ایشان به زندان اوین منتقل شده‌اند و به لحاظ قضایی نیز، در دادسرای جرائم اینترنتی است.

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران در پاسخ به این پرسش که انجمن صنفی درباره بازداشت وی چه اقدامی کرده است، توضیح داد: ما در آخرین جلسه هیأت مدیره این موضوع را بررسی کردیم و خبر آن را نیز در کانال گذاشتیم؛ خواسته مشخص ما این است که مورد اتهامی ایشان معین شود. بالاخره ایشان روزنامه‌نگار است و ما تا به الان تلاش کرده‌ایم که در موارد این چنینی، به جای صدور بیانیه پیگیری و حمایت کنیم.

او همچنین اضافه می کند که انجمن صنفی در موعد بازداشت مرضیه امیری دیگر روزنامه نگار بازداشتی نیز به همین شکل پیگیری کرد.

شمس گفت که تا جایی که اطلاع دارد، گروه‌های مطبوعاتی پیگیر ماجرای بازداشت مساعد هستند و از پیگیری سایر گروه های سیاسی از جمله نمایندگان مجلس اطلاعی ندارد.

محمد مساعد، روزنامه‌نگار اقتصادی که سابقه کار در روزنامه‌های همشهری و شرق را در کارنامه خود دارد، در روزهای شروع اعتراضات به افزایش قیمت بنزین بازداشت شد.



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در حمایت از حملات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی به شرح ذیل است:

وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ
بامداد روز گذشته غیورمردان و برادرانمان در نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که در پی حمله وحشیانه و خارج از قانون رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق فرمودند "رژیم خبیث باید تنبیه شود." اقدام به هدف قرار دادن مواضعی در سرزمین‌های اشغالی به وسیله صدها موشک و پهپاد نمود که موجب خسارات سنگین به به نیروی انسانی و زیر ساختی آن رژیم جعلی گردید.

درود و رحمت خدا بر شیر مردان و مجاهدانی که در راستای حق جلوه دادن وعده خدا در آیه شریفه «وَسَیَعلَمُ ٱلَّذِینَ ظَلَمُواْ أَیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ» از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با این حرکت مجاهدانه خود نشان دادند که نخواهند گذاشت خون به ناحق ریخته شده سرداران ایرانی و زنان و کودکان فلسطینی پایمال شود و رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود طوری معادلات را برهم ریخت که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله گرفت و اینک آرزوی آن شهید والامقام درنابودی رژیم جعلی صهیونیستی یک قدم رو به تحقق پیش رفت و موشک‌های جمهوری اسلامی کیلومترها آن طرف‌تر، بیخ گوش مستکبران و پس از گذشت از روی آسمان کربلای معلی و با اذن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر فراز قدس شریف، استراتژیک ترین نقاط حیاتی دشمن را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند که «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه بار دیگر ضمن تجدید عهد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و بی نظیر که موجب تثبیت بیش از پیش قدرت ایران در منطقه گردید اعلام مینماید و به تمامی ایادی کفر و شرک گوشزد مینماید که در صورت داشتن نگاه چپ به این دیار به این عاقبت دچار خواهند گردید.
نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه-فروردین ۱۴۰۳

انتهای خبر/

کد خبر: 1227128 برچسب‌ها کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی سپاه پاسداران تشکل‌های دانشجویی

دیگر خبرها

  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • روزنامه نگار انگلیسی: اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی دستاوردهای مهمی داشت
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید