Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی گفت: اولین دوره لیگ باشگاه های دوومیدانی خراسان رضوی، 15 آذرماه به میزبانی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر علی سعادتمند در این خصوص اظهار کرد: مرحله اول لیگ باشگاه های دوومیدانی خراسان رضوی با حضور 80 ورزشکار در قالب 76 تیم در سالن باغبانباشی مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره از مسابقات باحضور تیم های  شهرداری دررود نیشابور، رب جوین سبزوار، شهرداری طرقبه، شاهین آریانیک، باشگاه فرهنگی تراس، باشگاه اسمارت و باشگاه باغبانباشی مشهد برپا شد. 

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی بیان کرد: مرحله اول لیگ دوومیدانی استان برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی خراسان رضوی استارت خورد و مرحله دوم این لیگ در تاریخ 5 دی ماه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ نتیجه کلی مسابقات لیگ استان در پایان سه مرحله لیگ اعلام می‌شود و به باشگاه های برتر کاپ وجوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی دوومیدانی شهرداری مشهد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: افزایش دما نیز یکی دیگر از پدیده‌های جوی است که از روز گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون آسمان در استان صاف است و به جز برخی بارش‌های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

حکمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی