Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:11:41 GMT

پیک صبا قم در بازارگاه فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۱۷۷

پیک صبا قم در بازارگاه فعال شد

شهر قم در جنوب استان تهران قرار گرفته است. این شهر با وجود مساحت کم روزانه پذیرای مسافران بسیاری است که از اقصی نقاط ایران به قم سفر می کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، مسافران بسیاری نیز هستند که در این شهر درس می‌خوانند و یا به کار مشغول هستند و برای سفر از قم به شهر محل سکونت خود نیاز به وسیله نقلیه مطمئن و ایمن دارند که هزینه زیادی نیز نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر با اتوبوس یکی از راه‌های آسان، سریع و مقرون به صرفه‌ای است که می‌توانیم برای سفر به قم از آن استفاده کنیم.

خرید بلیط اتوبوس قم به شیراز در سایت بازارگاه

امروزه امکان خرید بلیط اتوبوس قم شیراز، تبریز، مشهد و مهران به صورت اینترنتی در اختیار مسافران قرار گرفته است و مسافران به راحتی و سهولت می‌توانند بلیط اتوبوس سفر خود را از شرکت پیک صبا قم اینترنتی بخرند. با خرید بلیط اتوبوس قم از بازارگاه شما می‌توانید در زمان‌های پرسفر به راحتی بلیط اتوبوس مورد نظر خود را خریده و صندلی دلخواهتان را انتخاب کنید.

خرید بلیط اتوبوس قم به مشهد با کوپن تخفیف در سایت بازارگاه

به دلیل فعال شدن شرکت پیک صبا قم در سایت بازارگاه، برای خریداران بلیط اتوبوس امکانی فراهم شده است تا بتوانند بلیط خود را با استفاده از کد تخفیف bazargah98  در سایت و اپلیکیشن بازارگاه ارزان‌تر بخرند. توجه داشته باشید که امکان استفاده از این کد تخفیف نامحدود است و شما می‌توانید در هر خرید تخفیف بگیرید. به عنوان مثال برای خرید بلیط اتوبوس قم مشهد کافیست در باکس مربوطه کد تخفیف را وارد کنید تا تخفیف مورد نظر از مبلغ بلیط‌تان کسر شود.

خرید بلیط اتوبوس از مبدا قم به صورت رفت و برگشت

برای اولین بار در سطح کشور توسط سایت بازارگاه شما می‌توانید بلیط اتوبوس قم - تبریز، بلیط اتوبوس قم به مشهد، بلیط اتوبوس قم به شیراز، بلیط اتوبوس قم مهران را در سایت بازارگاه به صورت رفت و برگشت بخرید. کافیست در باکس جستجوی بالای سایت مبدا، مقصد و تاریخ حرکت سفرتان را وارد کنید و از لیست نتایج، سرویس اتوبوسی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بازارگاه سفر خوشی را برای شما آرزو مند است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازارگاه پیک صبا خرید بلیط اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، چند سالی است که فضای مجازی با معرفی سایت‌ها و کانال‌های مختلف، امکان خرید و فروش غیر حضوری را فراهم کرده است.

این سایت ها، اما در برخی مواقع به بستری برای سواستفاده از اعتماد عمومی و عرضه کالا‌های تقلبی، به ویژه طلا و جواهر تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com