Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@06:39:18 GMT

کشف ۳ میلیارد خودروی قاچاق در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۱۹۱

کشف ۳ میلیارد خودروی قاچاق در پایتخت

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از کشف کالای قاچاق در ۴ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از کشف کالای قاچاق در ۴ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "دلاور القاصی مهر" گفت: با کنترل تردد خودرو‌های عبوری محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، ماموران قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند ۴ دستگاه خودروی سواری حمل بار کالای قاچاق را در بزرگراه‌های خلیج فارس و تندگویان شناسایی و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دستگیری رانندگان این خودروها، گفت: در بازرسی انجام شده یک هزار و ۵۰۰ دست قاشق و چنگال، ۲ دستگاه قهوه ساز، ۳ دستگاه غذاساز، ۸ دستگاه چرخ گوشت، ۴ دستگاه آسیاب، ۳ دستگاه بخار شوی، ۱۸ عدد ماهی تابه دو طرفه و ۴ دستگاه آبمیوه گیری از داخل این خودرو‌ها که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با اشاره به اعتراف راننده خودرو‌ها مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق و انتقال آن به شهر تهران و دستگیری آنان در ۲ عملیات پلیسی، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالا‌ها را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
القاصی مهر در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اموال کشف شده برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودروی قاچاق کالای قاچاق پلیس پایتخت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران