Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مریم پورنصرالله، مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: صاحبان خودرو برای حفظ ایمنی و سلامت خود و سرنشینان خودرو، برای گازسوز کردن خودروشان به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: غیرقانونی بودن افزایش کرایه‌های ناوگان بین شهری و ناوگان حمل بار


او افزود: مالکان خودرو‌هایی که متقاضی گازسوز کردن خودروی خود هستند می‌توانند به سامانه اینترنتی irngv.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد

صدیق جدیدالاسلام گفت: امسال برنامه‌های مختلفی در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی و تجهیز مراکز درمانی در سطح استان خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: ۱۸ دستگاه خودرو عملیاتی و ۱۲ دستگاه آمبولانس بزودی به ناوگان حمل و نقل این دانشگاه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته یک‌هزار و ۱۰۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه برای زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی در قالب شهر دانشگاهی تصویب شد.

جدید الاسلام افزود: در ۱۴۰۲ بیش از ۱۸ هزار مترمربع پروژه عمرانی در سطح استان در قالب پایگاه‌ها، مراکز بهداشت، توسعه بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها، بخش‌های سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو و توسعه بخش دیالیز اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تجهیزات بسیار خوبی از جمله دستگاه ام‌آرآی وارد استان و در شهرستان قروه راه‌اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • مسمومیت بیش از ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • مراجعه ۲۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای سال جدید
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز