Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سخنگویی دولت اعلام کرد: نرخ دلار در بودجه سال ۹۹ برای کالاهای اساسی ۴۲۰۰ تومان است.

دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: نرخ ارز کالاهای اساسی در بودجه ۱۳۹۹ نرخ ۴۲۰۰ تومان بوده که به اشتباه ۴۵۰۰ تومان بیان شده است.

هفته گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران اعلام کرده بود که نرخ ارز برای واردات کالاهای اساسی در بودجه سال ۹۹ رقم ۴۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهدی قمصریان، رئیس روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه روز شنبه با انتشار یادداشتی در صفحات مجازی خود در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر افزایش نرخ ارز کالاهای اساسی از ۴۲۰۰ به ۴۵۰۰ تومان در بودجه ۹۹، گفت: احتمالا اعلام رقم ۴۵۰۰ تومان ناشی از اشتباه زبانی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کالا های اساسی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید

علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و یورو ۴۷ هزار و ۸۸ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۶۲ میلیون دلار بوده است.

طرز علی گفت: مجموع میزان ارز صنایع در سامانه نیما ۲ میلیارد ۱۰۸ میلیون دلار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد