Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحق شاهوزهی رئیس اداره آموزش و پرورش بنت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  خوشبختانه نهضت بزرگ مدرسه سازی توسط خیرین نیک اندیش در سال‌های اخیر اوج گرفته، این عزیزان به مدد ما آمده اند و مدارس بسیاری را احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده اند و اگر نبودند این خیرین عزیز، آموزش و پرورش با مشکل مواجه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهوزهی درادامه گفت: خیرین از کتابخانه مدرسه امیر کبیردوشینکوه که توسط خیرین تجهیز شده دیدن کردن و قول تجهیز یک کتابخانه، کتاب‌های کمک آموزشی ویژه دانش آموزان پشت کنکوری در شهر بنت را دادند.

درپایان شاهوزهی از خیرین بابت ساخت فضای آموزشی ۴ کلاسه، تعمیر و بازسازی دبستان ۳ کلاسه امیر کبیر دوشینکوه و تجهیز کتابخانه مدرسه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست آموزش و پرورش استان در آیین آغاز ساخت یک مدرسه و بهره برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: برای ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره خرزهره در بخش ممبی شهرستان بهمئی یک میلیارد تومان اختصاص یافت.
جمالی افزود: این مدرسه تا شهریورماه آینده ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.
حسینی افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی هم با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱، عملیات ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی دانش اموزی در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد گفت: با این اقدام سرانه فضا‌های ورزشی در بهمئی طی ۲ سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است و در آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.
مسعود فرحبخش اعتبار هزینه شده در این ۴ طرح ورزشی را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب