Web Analytics Made Easy - Statcounter

هریکندی با اعلام هدف پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: کارگروه رصد فضای مجازی و شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در البرز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» در جریان بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری کرج که صبح امروز (۱۶ آذر) به همراه هیئت همراه انجام شد گفت: اولویت دادگستری پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی و راه اندازی شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی افزود: بنابر هماهنگی های صورت گرقته با هیئت های نظارتی در سطح استان رسیدگی به جرائم مرتبط با انتخابات مانند تبلیغات زودهنگام انجام می شود.

 

وی با بیان این مطلب که ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در البرز تشکیل شده است، مطرح کرد: این ستاد با ریاست رئیس کل دادگستری استان و دبیری معاونت پیشگیری از جرم دادگستری همچنین اعضاء دستگاه های اجرایی و نظارتی تشکیل شده است.

 

وی وظائف قوه قضائیه را پیش از انتخابات و پس از آن برمبنای قانون برشمرد و گفت: اولویت اداره کل دادگستری البرز پیشگیری است و در این خصوص از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز با وجود ۶ شهرستان و جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر در ۲ حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس همچنین حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و شهرستان طالقان به استقبال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری می رود.

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد خطبه های نماز جمعه مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان وفات حضرت معصومه س انتخابات مجلس رئیس کل دادگستری البرز ستاد انتخابات انتخابات مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز