Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ریانووستی، سرگئی ریابکوف با اشاره به تعلیق فعالیت‌های شرکت روس‌اتم در فردو تاکید کرد مسکو برای ارزیابی شرایط تازه به زمان نیاز دارد و بی‌تردید پروژه به‌روز کردن فردو را پیش خواهد برد. معاون وزیر خارجه روسیه این مطلب را روز جمعه در حاشیه کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک-برجام در وین اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت روس‌اتم که مجری طرح تبدیل مرکز فردو به محل تولید ایزوتوپ‌های پایدار است، روز پنجشنبه گفته بود با توجه به آغاز غنی‌سازی اورانیوم در این مرکز، پروژه تولید ایزوتوپ را به حالت تعلیق درآورده است. یک روز بعد، ریابکوف از جدی بودن عزم مسکو برای به پایان رساندن پروژه فردو خبر داد و اعلام کرد با توجه به اعمال تحریم‌های تازه علی برنامه اتمی ایران از ۱۵ دسامبر، روسیه باید برای بررسی شرایط تازه و امکان تزریق گاز به سانتریفیوژها بیشتر زمان بگذارد.

بیانیه شرکت روسی روس‌اتم درباره تعلیق فعالیت در پروژه فردو چند هفته پس از آن صادر شد که جمهوری اسلامی ایران در چارچوب روند کاهش تعهدهای مربوط به برجام، روند غنی‌سازی اورانیوم در مرکز فردو را آغاز کرد و این امر را به آگاهی طرف‌های اروپایی برجام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رساند.

کد خبر 468313 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام هسته ای آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام

به گزارش قدس آنلاین، در این گزارش اشاره نشده است که اولین حراج چه زمانی برگزار می‌شود. هفته گذشته بانک مرکزی ویتنام اعلام کرد که عرضه شمش طلا را برای تثبیت بازار افزایش می‌دهد، زیرا قیمت‌های داخلی به دلیل عدم تعادل بین عرضه و تقاضا بسیار بالاتر از قیمت‌های جهانی بوده است.

طبق گزارش رویترز، قیمت شمش طلا در این کشور آسیای جنوب شرقی امسال حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام