Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان ورزش و مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم نشستی را برگزار کردند. تاریخ انتشار: 14:00 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۶۲۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، با حضور محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، در دفتر مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، زمینه برای آغاز همکاری‌های مشترک و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های شهری برای توسعه ورزش همگانی بین اقشار مختلف، فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار، رباطی ضمن اشاره‌ای کوتاه به فعالیت‌های سازمان متبوع خود، از یکپارچه سازی ورزش همگانی در تهران به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: بدون شک؛ ورزش یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای ایجاد سلامت و نشاط در جامعه است.

بر این اساس ما وظیفه داریم از تمام امکانات به منظور فراگیر کردن آن و تشویق مردم به حضور در عرصه‌های ورزشی استفاده کنیم. این موضوعی است که مقام معظم رهبری نیز به آن تأکید ویژه دارند و در دیداری کوتاه که با او داشتم، با بیان این رهنمود که ورزش را در همه‌ی فضا‌ها رونق دهید از اهمیت این مسئله پرده برداشتند.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری، تعامل دستگاه‌های مختلف، ضروری است. ما در همین راستا پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای با حضور نهاد‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، وزارت علوم، بسیج، سپاه و ... را ارائه داده و با احصای سرانه‌های ورزشی از سوی همه‌ی دستگاه‌ها، آن را پیگیری می‌کنیم.

رباطی در ادامه پیشنهاد یک همکاری مشترک همچون برگزاری لیگ دانشگاهی در رشته‌های پرطرفدار همچون شنا و فوتسال را ارائه داد که با استقبال مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم مواجه شد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین فقدان مطالعات علمی در زمینه ورزش محلات را آسیبی جدی برای ورزش همگانی شهر تهران برشمرد و از مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم خواست تا در این زمینه به کمک ورزش شهروندی بیایند.

رباطی گفت: گسترش زیرساخت ها، بدون مطالعه‌ی کارشناسی، می‌تواند آسیب‌هایی به دنبال داشته باشد. واقعیت این است که ما رویدادمحور شده ایم و برای جبران این نقیصه، به کمک‌های علمی از سوی جامعه دانشگاهی نیاز داریم.

علیزاده با تأیید اظهارات رباطی در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: ما می‌توانیم در زمینه‌های گوناگون تعامل و همکاری خوبی داشته باشیم و برنامه‌های مشترک و مفید زیادی را اجرا کنیم.

وی افزود: همچنین در بخش ایستگاه‌های تندرستی که مخاطبان فراوانی دارد، طرح‌هایی ارائه خواهیم داد تا کیفیت کار در ایستگاه‌ها افزایش یافته و آسیب‌های ناشی از بی‌اطلاعی شهروندان از چگونگی کار با دستگاه‌های پارکی به حداقل ممکن برسد و در مقابل خواستارایجاد برنامه‌های مشترک با سازمان ورزش برای استفاده از ظرفیت این نهاد شهری و ورزشی هستیم.

علی حبیب اللهی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران هم که علیزاده را در این دیدارهمراهی می‌کرد، پیشنهاد تدوین تقویم مشترک ورزشی را ارئه داد که با استقبال رباطی مواجه شد.

نشست یادشده، امروز ۱۶ آذر جاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: پویش دوشنبه‌های ورزشی در تهران برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان

تین نیوز

نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان با حضور داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، شایسته سعیدمرادزاده معاون وزیر نقلیات جمهوری تاجیکستان، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری، فیروز محموداف رئیس اداره کل روابط بین الملل وزارت نقلیات جمهوری تاجیکستان، نمایندگان وزارت امور خارجه و انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران برگزار شد.

در این نشست راهکارهای توسعه همکاری های حمل و نقلی و رفع مشکلات تردد ناوگان ترانزیتی طرفین به قلمرو دو کشور بررسی شد و موارد مختلفی در این راستا مورد گفت وگو قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه